Traxass Rustler vliegt steed op de kop

• Topicstarter Topicstarter arandy
  • Startdatum Startdatum
A

arandy

Guest
Ik heb vorig jaar een rustler gekocht waar ik regelmatig mee op het asfalt rijd.
Het probleem is alleen dat hij wel heel erg snel op zijn dak ligt.
Ik schat dat bij snelheden boven de 20km/u ik al geen bochten meer kan maken zonder dat ie omkiepert. Ik heb de schokbrekers al gevuld met vrij hard spul voor straatgebruik.

Is dit een veelvoorkomend probleem met de rustlers of staat er iets helemaal verkeerd bij mij? Wellicht op te lossen met een camberkitje?
Een breedmaak setje is me te duur in elk geval.

Bedenk me net dat de lipo die in heb net te groot is waardoor hij niet mooi plaat ligt maar een beetje schuin omhoog. Zou dit van grote invloed kunnen zijn ivm het zwaartepunt van de auto wat nu niet ideaal is?

Heb je het chassis ook laag bij de grond? Met maar hooguit 2cm bodemspeling moet die beter rijden.

Ook verstandig om je stuuruitslag iets te minderen.

zal is kijken of hij op het laagste staat. En wat stuuruitslag betreft die staat altijd op minimaal geloof ik maar daar gaan we ook naar kijken.

denk dat de lipo ook veel doet

ik heb dan geen lipo's maar ga wel veel harder door de bocht daan 20kmpu

en hij slaat dan niet om

en past de lipo er niet in
in de lengte?
ik heb een filmpje op youtube gezien dat er onder de esc ook nog ruimte zit maar daar een klein randje zit die je weg kan halen op 1 of andere manier waardoor de lipo mschien wel past

Back