Al nagedacht wat zo'n ombouw je gaat kosten??
oja dat kos ook nog wel duurder ik dacht aleen aan de draag armen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Al nagedacht wat zo'n ombouw je gaat kosten??
nou, ik dan ook nog even 1 keer off-topic... is weer is wat anders dan off-road![]()
welke winkel
Laat het ons even weten
Ik ben ZEER ontvreden over de vering van mijn MERV. Veel te zacht , zelfs met andere veren. ik krijg hem maar niet zoals ik wil. Als ik de auto neer duw (wat al te snel gaat) veert hij nagenoeg niet meer omhoog... Zo'n langere rockers zijn wellicht een uitkomst.
Thanks voor de info, het is eigenlijk wel logisch. Nog idealer zou zijn langere rockers en nog veel stijveren verenJuist niet.. met de langere rockets (ofwel, long travel rockers) zal dit nog erger zijn, gezien je nog hardere veren nodig hebt om de pushrod terug te drukken. (het moment wat de rockers op de schokbrekers uitoevenen is nog groter door de langere arm.)
wat jij wilt zijn eigenlijk P2 of P3 rockers voor je Revo, zodat die juist harder word. met de LT's word die alleen maar zachter.
Laat het ons even weten
Ik ben ZEER ontvreden over de vering van mijn MERV. Veel te zacht , zelfs met andere veren. ik krijg hem maar niet zoals ik wil. Als ik de auto neer duw (wat al te snel gaat) veert hij nagenoeg niet meer omhoog... Zo'n langere rockers zijn wellicht een uitkomst.
Onderkant van het chassis moet de grond wel raken met mijn sprongen. Anders heb je de shocks gevuld met beton![]()
Stijve shocks met speedruns handig ... succes?!
Als je een super super glad oppervlak hebt wel ja. Maar stel je eens voor dat je met 120km/u over de snelweg rijd in een auto zonder vering. Kijk maar eens naar andere auto's als je ze voorbij rijd of hun jouw (of ja, wanneer je bij iemand anders in de wagen zit), je zult dan zien dat de auto constant aan het veren is. De afstand tussen de wiel kappen en de bovenkant band veranderd constant.
Voor speedruns moet je auto laag liggen, niet te veel vering hebben, maar de vering die je hebt moet soepel genoeg zijn om de oneffenheden in de weg op te vangen ipv door te geven aan de rest van je auto. Anders gaat je auto stuiteren en verlies je contact van de band met het weg oppervlak en dat is nooit leuk voor speedruns aangezien dit vaak nadelige gevolgen heeft.