Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hehe daar vergis je je in je mag zelf beslissen welk ding je erop soldeert moest alles zelf solderen van de esc motor accu etc![]()
Toch zit daar wel een risico aan, ik kan me voorstellen dat fabrikanten de garantie laten vervallen wanneer je andere stekkers soldeerd.
Ga maar na, wanneer je de soldeerbout te lang op de connector duwt wordt de draad al vreselijk warm, dit kan de electronica vernielen.
Heb vanmiddag de Traxxas stekkers gesoldeerd (die samen met de Rustler en veel ander spul overigens ook in Te Koop staan). Hoewel ik nog nooit gesoldeerd had, heb ik nu 4 accu's en de EZrun ESC voorzien van Traxxas stekkers. Degelijk spul en een goede verbinding.
Daar heb je met de traxxas connectoren geen zorgen over!Ik zelf gebruik goudcontacten.Het bevalt goed alleen je moet wel goed oppassen voor kortsluiting.
GR Tim
Maar als de draad vreselijk warm wordt smelt het tin ook, dus dan verwijder je de soldeerbout weer en koelt het af en is er niks gebeurd. Tenzij je bedoelt dat je de soldeerbout constant op de draad houd, maar wie doet dat nou?
Maar als de draad vreselijk warm wordt smelt het tin ook, dus dan verwijder je de soldeerbout weer en koelt het af en is er niks gebeurd. Tenzij je bedoelt dat je de soldeerbout constant op de draad houd, maar wie doet dat nou?
Dat doe je normaal gesproken niet, maar daar kan een fabrikant niet vanuit gaan..........
Hey! Kijk eens! In mijn handleiding staat niet dat je de regelaar niet op de grond mag gooien. Ik gooi hem wel ff een paar keer op de grond, dan wals ik er nog eens overheen. Want er staat ook niet in dat je er niet met een wals over mag gaan. Daarna stuur ik hem terug dat ik een nieuwe wil omdat ie kapot is gegaan, en ik heb niks fouts gedaan! Want in de handleiding stond niet dat de garantie vervalt als je er overheen walst of hem op de grond gooit
Je snapt wel wat ik bedoel hoop ik![]()
toch nog even een vraagje over mijn traxxas bandit![]()
je kan hem brushed kopen en brushless ik heb de brushed gekocht en er een ezrun 9t 60a combo ingestopt alleen welke gaat sneller de traxxas bandit vxl out of the box of de brushed en er een ezrun combo in proppen?
nog een dingetje over de ezrun 9t 60a esc kan ik zonder gevaren een 3 cells lipo 20c of toch maar 30c in doen van 5000 mah?
hoeveel ampere slurpt de ezrun 9t motor continu? en burst?
ik hoop dat ik op deze vraagjes nog antwoord hoop te krijgen want ik rij namlijk op 6 cells nihm en alles word maar 40 -45 graden
de laatste vraag wat doet de slipperclutch? heb de clutch wel standaard laten staan van de bandit
Ik mag hopen dat je zelf ook inziet dat dit geen vergelijking is. Moet ik het uitleggen?
Graag
En de Velineon motor is een 10 of een 10.5 turns, één van die twee, weet niet precies welke. Maar zeker niet onder de 10 turns...