nee er knippert niks geen manual waar betekenins in staat nee word niet warm nee geen storing ligt ook niet aan de accu want ik heb een andere accu geprobeert met hetzelfde probleem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
vorige reglaar had maar 2-4 s deze heeft 2-6s lipo en ja alleen een andere esc regelaarDus de e revo behoudt dezelfde accu's, dezelfde motor(en), enkel een andere regelaar?
De vorige regelaar was defect?
antwoord ook eens vorige vragen:
Knippert er iets van lichtjes op de regelaar wanneer hij afslaat?
Heb je de manual waar eventueel de betekenis van kan instaan?
Worden motor, regelaar, kabels of stekkers zeer warm?
Kan er mogelijks storing in de stekkers zitten?
...
Ik heb iets dergelijks met mijn drone van de BCC. R'Bird. Waaardeloze shit en fucking duur.....Wat ook soms 'problemen' geeft is als de regelaar een remfunctie (1e keer gashendel achteruit) heeft vóór hij in achteruit gaat (2e keer gashendel achteruit), en de rem dus op de 'vooruit' staat,
Dat zou resulteren in de eerste keer dat je gasgeeft de auto eigenlijk remt en dus niets doet, maar als je gas herpakt hij het dan wel doet...
Dan moet je het systeem omwisselen: de motordraden wisselen (bij brushless 2 van de 3 draden wisselen), alsook het gaskanaal omswitchen op je zender, en eventueel weer wat bijtrimmen.