Ik ben vandaag dus officieel begonnen aan de Slayer conversie van mijn Revo 2.5 Het nitro deel van deze wagen gaat de verkoop in. (ja.. not een brushless conversie op dit forum..
)
Anyways, Ik heb de Motor mount en een 20T 32p pinion al bij RC Monster besteld. (ik ga het 64T spur van m'n ERBE gebruiken)
Verder heb ik al een lijstje gemaakt met wat ik al heb, en wat ik dus nog nodig heb.
Wat ik al heb:
Revo 2.5 chassis.
MMM v3 Regelaar.
Revo 3.3 spec gearbox, met f.o.c. en een alu deel om er een single speed van te maken, zodat ik ook de motor als rem kan gebruiken.
Lipo accu's (2x 3s zippy lipo, van m'n ERBE
)
Wat ik nog nodig heb: (traxxas nummers er bij)
Draagarmen rondom.
#5931, #5932, #5933 en #5934.
De aandrijfassen.
-Heb ik het nummer nog niet van gevonden.
Wielen
#5973 en #5973A
Of het worden Pro-Line Epic beadlock velgen met de bijpassende Pro-Line banden.
Bumpers:
#5935 en #3936
Pushrods
5918 (of 5918R)
Toe links:
5938 (of 5938R)
Turnbuckles:
5938 (of 5938R)
Center diff
Sway Bar kit:
De body word een Pro-Line Hardcore. hier wil ik alleen wel de Slayer stickers op hebben, dus dat stickervel moet ik maar los zien te fixen.
De motor:
Ik zat hierbij zelf aan een Savöx 1800kv motor te denken. maar hier ben ik zelf nog niet helemaal uit. het zal in ieder geval vergelijkbaar moeten zijn met de 2200kv motor in de ERBE. (op 6s lipo uiteraard.)
Stuurservo:
Word waarschijnlijk ook een Savöx 20kg servo. (icm een Pro-Line Alu servo safer arm)
De moeilijkheid ligt hem nu in de accu's plaatsen zonder een rare gewichtsverdeling te krijgen.
Dit is dus op het moment nog mijn uitgangspunt.

Anyways, Ik heb de Motor mount en een 20T 32p pinion al bij RC Monster besteld. (ik ga het 64T spur van m'n ERBE gebruiken)
Verder heb ik al een lijstje gemaakt met wat ik al heb, en wat ik dus nog nodig heb.

Wat ik al heb:
Revo 2.5 chassis.
MMM v3 Regelaar.
Revo 3.3 spec gearbox, met f.o.c. en een alu deel om er een single speed van te maken, zodat ik ook de motor als rem kan gebruiken.
Lipo accu's (2x 3s zippy lipo, van m'n ERBE

Wat ik nog nodig heb: (traxxas nummers er bij)
Draagarmen rondom.
#5931, #5932, #5933 en #5934.
De aandrijfassen.
-Heb ik het nummer nog niet van gevonden.
Wielen
#5973 en #5973A
Of het worden Pro-Line Epic beadlock velgen met de bijpassende Pro-Line banden.
Bumpers:
#5935 en #3936
Pushrods
5918 (of 5918R)
Toe links:
5938 (of 5938R)
Turnbuckles:
5938 (of 5938R)
Center diff
Sway Bar kit:
De body word een Pro-Line Hardcore. hier wil ik alleen wel de Slayer stickers op hebben, dus dat stickervel moet ik maar los zien te fixen.
De motor:
Ik zat hierbij zelf aan een Savöx 1800kv motor te denken. maar hier ben ik zelf nog niet helemaal uit. het zal in ieder geval vergelijkbaar moeten zijn met de 2200kv motor in de ERBE. (op 6s lipo uiteraard.)
Stuurservo:
Word waarschijnlijk ook een Savöx 20kg servo. (icm een Pro-Line Alu servo safer arm)
De moeilijkheid ligt hem nu in de accu's plaatsen zonder een rare gewichtsverdeling te krijgen.

Dit is dus op het moment nog mijn uitgangspunt.