Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ziet er inderdaad leuk uit. Toegegeven het is een mooi ding.
Werken gaat het waarschijnlijk niet.
RC dragracers moeten snelheden kunnen halen van 150km/h om mee te kunnen met de Amerikaanse jongens. Vermoedelijk wordt er in geen van de reclame-uitingen gerept over de topsnelheid van deze autotjes omdat ze dat niet halen. Maar ik ben benieuwt.
Een wheely is uit den boze (ziet er natuurlijk spectaculair uit voor het filmpje) maar dan is je wheely bar gewoon niet goed afgesteld.
Rubber banden die moeten opwarmen met een burnout voor de wedstrijd? Verkoop je wel veel banden mee. Da`s waar. Alleen doen webstrijdrijders het met foambanden en suikerwater, lekker plakkerig en dus veel grip.
Zo`n baan is precies 40,20 meter lang. Dat kun je dus op ieder industrieterrein vinden. Maar laat ze er een paar verkopen in Nederland dan wil ik wel komen. Laten we zeggen van de zomer als het asfalt plakkerig is en mijn Top fuel dragster af is.