traxxas offroad rijders duiven

ik zag laatst een groepje traxxas rijders uit duiven reden bij looward graag zou ik een keer met jullie meerijden als jullie dat goed vinden mvg daniel

gewoon op die mensen toelopen en beginnen te praten.
daar zal niemand problemen mee hebben en dan rij je bijna automatisch mee.
alleen als er personen een frequentie delen zul je om beurten moeten rijden

Ik heb er ook mee staan praten alleen nu is het probleem dat ik niet weet waneer ze rijden dat probeer ik nu te achterhalen wel bedankt voor de tip

Ik ben een van de rijders uit dat groepje.
We hebben inmiddels een (nog vers) twitter account.
Altijd leuk om in contact te komen met andere rijders, vooral uit de buurt. Rijden, ervaringen en locaties uitwisselen.

We nodigen jou (en iedereen) uit om ons te volgen, @rcduiven

Groet,

Mightywiggy.

Laatst bewerkt:
Hey man ja hat ook al contact gehad met patrick was vanmorgen nogg op looward wezen kijken maar er was niemand jammer genoeg :p ik heb de link van de site geprobeerd maar dan krijg ik te zien dat de site op moment niet werkt groetjes

Daniël, als je twitter hebt kan je ons volgen is mss handig. Als we gaan rijden zetten we het erop. Ook voor andere rijders een manier om contact te maken. We zijn nog met de site bezig en dat zal nog ff op zich laten wachten.

Later.

oja, geen twitter is geen probleem! Op de site staan ook onze twitter activiteiten en daar kan je zonder het gebruik van een eigen twitter account, toch zien of we ergens gaan rijden!

Hallo, ik kom ook uit de buurt en wil wel eens langs komen maar ben niet van de twitter. De site lijkt niet actief te zijn. Hoe kan ik er achter komen wanneer er gereden word, en waar presies? Op de site staat geloof ik dat er niet met nitro gereden word, is dat nog zo?

Back