traxxas rally slash project ''the rash''

Het makkelijkste is natuurlijk dat dit topic gesloten zou worden, dan zouden er ook geen foto's meer geplaatst kunnen worden. :mrgreen:
Alhoewel; in het bijhorende verkooptopic wordt de vraag naar foto's nu ook wel groot. :)

als dit gezeur alleen maar zo door gaat dan kan dit topic beter op slot denk ik:sleepy:

Dan had je geen bouwverslag moeten maken. Ik heb nog nooit een bouwverslag van een RC auto gezien zonder foto's. Je zal toch foto's moeten maken als je de auto wil verkopen.

Ik denk dat we dan wel vrij zeker kunnen stellen dat er nooit een rally ombouw is geweest. Misschien wel een rally-body, maar daar blijft het dan ook bij.

worthless.gif

Komop, Micky, je maakt me niet wijs dat je steeds toevallig aan je eigen topic voorbij-klikt als je ziet dat er gereageerd is? :)
Je hebt ondertussen tijd genoeg had om foto's te maken lijkt me? ("even" een camera regelen...)

Ik denk dat we dan wel vrij zeker kunnen stellen dat er nooit een rally ombouw is geweest. Misschien wel een rally-body, maar daar blijft het dan ook bij.

+1 ,alleen voor het "onnodig"topic starten een :showass:

jammer ,ik hoop dat ie nog snel het tegendeel bewijst.

Dit stuurde hij naar mij via PB
Oorspronkelijk geplaatst door Maartje_karsten
heey,

komen er nog foto´s

ik probeer nog steeds een foto toestel te regelen,
als ik er een heb dan post ik natuurlijk meteen foto's

mvg mick

Die kerel heeft helemaal geen rally project gedaan. Wel dom dat hij dan een bouwverslag - topic moest openen.

Ik hoop er (meer) niet op, hoewel ik wel graag foto's gezien had.

Ook ik doe er nu aan mee maar vele serieuze topics kunnen nog een puntje zuigen aan de respons op deze nonsens. Onbegrijpelijk.

tegendeel is waar, hij heeft foto's kijk maar in het verkoop topic

niet zo snel :

ik ga vanavond de body een beetje afmaken,
(beetje de randen goed vlak schuren,gaatjes boren en stickers plakken)
de kap zoals hij hier is afgebeeld is geen gebruikte kap zoals aangegeven:

gisteren de kap op tijd afgemaakt en dus heb ik vandaag in de rallycup meegereden.

ging wel goed totdat ik klaar was met de eerste heat,
dikke scheuren in de kap:o

ik ga hem zo snel mogelijk helemaal intapen aan de binnenkant

dus de afgebeelde kap ligt idd op een chassis , maar niet zoals de huidige staat...........

Er is dus een fototoestel ,dus even foto maken van de huidige staat, is wel zo netjes zeker als je hem wilt verkopen,levert je alleen maar een negatieve review op.

maar goed suc6 ermee

Laatst bewerkt:
niet zo snel :

de kap zoals hij hier is afgebeeld is geen gebruikte kap zoals aangegeven:

dus de afgebeelde kap ligt idd op een chassis , maar niet zoals de huidige staat...........

de foto's zijn gisteravond gemaakt dus ik weet niet waar je het over hebt met in welke staat hij verkeert

de foto's zijn gisteravond gemaakt dus ik weet niet waar je het over hebt met in welke staat hij verkeert

ga je nu je eigen tegen spreken?? ,lees eens je topic goed door en de ge-quote tekst van je zelf .........
Ik denk dat je zelf niet weet waar je mee bezig bent:sleepy:Liegen kan je ook goed.

post van je zelf een week terug :

gisteren de kap op tijd afgemaakt en dus heb ik vandaag in de rallycup meegereden.

ging wel goed totdat ik klaar was met de eerste heat,
dikke scheuren in de kap:o
ik ga hem zo snel mogelijk helemaal intapen aan de binnenkant
en misschien gaat ie daarna de verkoop in:rolleyes:
ik post zo snel mogelijk foto's(a.s. zaterdag of zondag waarschijnlijk)

Laatst bewerkt:
Kijk nou! Foto's!
Hij heeft wel wat grotere offset achterwielen nodig zo te zien. Maar hier hebben we eindelijk wat aan.

ga je nu je eigen tegen spreken?? ,lees eens je topic goed door en de ge-quote tekst van je zelf .........
Ik denk dat je zelf niet weet waar je mee bezig bent:sleepy:Liegen kan je ook goed.

post van je zelf een week terug :

het kan mij eigenlijk weinig schelen of jij het geloofd of niet;)

ik snap niet waarom je zo zielig doet en anderen alleen maar probeert af te kraken:rolleyes:

nogmaals, deze foto's heb ik gisteren gemaakt!

Laatst bewerkt:
Back