traxxas rustler nitro

Als ie al besteld is heeft het weinig zin om dat nog te vragen.
Maar Traxxas maakt goede auto's, dus je gaat er veel plezier van hebben.
Lees wel even de stickies door over het inlopen en afstellen van een nitro motor.

Traxxas maakt zelf ook nitro, misschien is van eigen merk het best. Ze weten natuurlijk het meest over hun motoren, en kunnen daar eventueel ook andere stoffen in stoppen. Zo heb ik gehoord van veel mensen dat HPI brandstof vooral goed is omdat je daarna geen afterrun oil hoeft te zetten.

tja...en zie traxas brandstof maar eens simpel te krijgen.

Wat ik ervaren heb met diverse merken brandstof: Het maakt weinig uit, als je net begint met rijden.
Zolang je er maar voor zorgt dat je na het rijden (als je een langere periode niet meer gaat rijden) afterrun in je motor doet.

om even simpel uit te leggen....

Traxxas nitro is nogal moeilijk te koop in NL en BE..

Tornado, coolpower, merlin, roga dat zijn merken die je makkelijk kunt vinden hier..

om even simpel uit te leggen....

Traxxas nitro is nogal moeilijk te koop in NL en BE..

Tornado, coolpower, merlin, roga dat zijn merken die je makkelijk kunt vinden hier..

Ooh nu snap ik hem :D
wat dom van mij...
Wat ik wel merk is dat HPI brandstof steeds bekender wordt in NL (van BE weet ik niet). Toen ik mijn auto kocht kon ik bijna nergens HPI brandstof krijgen, maar nu kan ik toch een aantal winkels opnoemen waar ze wel te krijgen zijn.

dit is het model dat ik heb trx-4407 nu is mijn vraag welke body ik hier voor kan gebruiken .want ik wil zo een beetle body
mvg

Back