Traxxas Rustler Servo Probleem.

• Topicstarter Topicstarter Sanlord
  • Startdatum Startdatum
S

Sanlord

Guest
Hallo,

Mijn Traxxas Rustler kan nu nog maar 1 kant opsturen en dat is (van achteren gezien) links, mijn vader en ik hebben de gekeken of er een steentje of iets anders tussen zat. Maar dat is niet het probleem.

please help!

A.B,

Sanlord

Servo al los gehaald en dan gekeken of dan wel de servo beide kanten op wil draaien?

Zonder servo met de hand al de wielen proberen te sturen?

Misschien op de zender iets ingesteld waardoor het niet meer werkt? Wat voor zender gebruik je?

Servo al los gehaald en dan gekeken of dan wel de servo beide kanten op wil draaien?

Zonder servo met de hand al de wielen proberen te sturen?

Misschien op de zender iets ingesteld waardoor het niet meer werkt? Wat voor zender gebruik je?
We hebben de servo losgekoppelt, en gekeken of hij inderdaad allebij de kanten op kon draaien, maar hij ging alleen naar voren (links). En met de hand de wielen bestuurd hebben we ook al gedaan, dat is ook niet het probleem. Zover ik weet heb ik niks anders ingesteld en ik gebruik de stock servo en ontvanger. (heb dus niks veranderd aan het model dat ik zo uit de doos heb gehaald).

Traxxas Rustler Servo Probleem #2

Hallo

Ik heb een uur geleden een dicussie geopend, over de servo, dat probleem is deels opgelost. Nu stuurt hij links langzamer vergeleken met rechts. Weet iemand hoe ik de snelheid van het sturen kan versnellen?

A.B

Sanlord

We hebben de servo losgekoppelt, en gekeken of hij inderdaad allebij de kanten op kon draaien, maar hij ging alleen naar voren (links). En met de hand de wielen bestuurd hebben we ook al gedaan, dat is ook niet het probleem. Zover ik weet heb ik niks anders ingesteld en ik gebruik de stock servo en ontvanger. (heb dus niks veranderd aan het model dat ik zo uit de doos heb gehaald).

Haal de servo is uit elkaar en kijk of die nergens blokkeert(opstaand tandje) Anders gewoon opsturen voor garantie, zover ik begrepen heb, is Traxxas redelijk coulant.

Hallo

Ik heb een uur geleden een dicussie geopend, over de servo, dat probleem is deels opgelost. Nu stuurt hij links langzamer vergeleken met rechts. Weet iemand hoe ik de snelheid van het sturen kan versnellen?

A.B

Sanlord

Wat was het probleem nu ?
Misschien dat aan de hand daarvan een logische verklaring te vinden is...
De snelheid links en rechts zou het zelfde moeten zijn.
Is de snelheid van je servo zonder de wielen eraan links en rechts-om wel het zelfde ?

Wat was het probleem nu ?
Misschien dat aan de hand daarvan een logische verklaring te vinden is...
De snelheid links en rechts zou het zelfde moeten zijn.
Is de snelheid van je servo zonder de wielen eraan links en rechts-om wel het zelfde ?
Nee. Dat is net het probleem. Naar voren (links) gaat sneller dan naar achteren (rechts).

Probleem is opgelost, inderdaad een defecte servo. Gelukkig had ik garantie. :)

Probleem opgelost. Inderdaad een defecte servo. Gelukkig had ik garante. :)

Back