traxxas rustler vxl vs firestorm hpi

Hallo,

Ben volledig nieuw op deze site
Kan iemand mij helpen met de keuze tussen deze twee autos
Heb volledig geen ervaring met traxxas heb hier al verschillende reacties gelezen zowel goede als slechte
Is deze traxxas echt zo een geweldig ding zoals ze aangeven
Twijfel tussen deze twee wagens
Zou de hpi wel kopen en verbouwen naar brushless motoren en andere regelaars
Kan mij ook iemand vertellen waar men de traxxas kan kopen momenteel omdat ze bij ons in Belgie niet te verkrijgen zijn momenteel
Als men de traxxas kit koopt gaat deze wekelijk zo snel of moet men eerst heel wat aanpassen aan deze wagen
Wat is de reden dat sommige op dit forum een nitro auto ombouwen naar een electro en niet ineens een electro kopen
Of nog iemand andere voorstellen van degelijke electro off road wagens

Ik heb deze auto's allebij, en ik moet zeggen 2 top auto's! Kwa kwaliteit zou ik zeggen: Maakt niks uit welke, bijde evengoed!

Maar, bij Traxxas krijg je een leuke zender erbij, beter dan die van HPI, en de servo die in de E-Firestorm zit is niet zo geweldig, voor een beginner is deze servo prima, maar voor iemand die opzoek is naar een 2e auto begint na een tijdje de servo niet zo goed te vinden. Er komt 16 juni trouwens de Brushless E-Firestorm uit, de zogenaamde E-Firestorm Flux, deze gaat mijn vader waarschijnlijk kopen, dan zou ik je hierover alles kunnen zeggen.

De Traxxas Rustler VXL is zo snel als ze zeggen, sneller zelfs, die van mij gaat nu 65+ km/h met een doodgewone 7.2V accu..

Veel succes met je keuze!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ben volledig nieuw op deze site
Kan iemand mij helpen met de keuze tussen deze twee autos
Heb volledig geen ervaring met traxxas heb hier al verschillende reacties gelezen zowel goede als slechte
Is deze traxxas echt zo een geweldig ding zoals ze aangeven
Twijfel tussen deze twee wagens
Zou de hpi wel kopen en verbouwen naar brushless motoren en andere regelaars
Kan mij ook iemand vertellen waar men de traxxas kan kopen momenteel omdat ze bij ons in Belgie niet te verkrijgen zijn momenteel
Als men de traxxas kit koopt gaat deze wekelijk zo snel of moet men eerst heel wat aanpassen aan deze wagen
Wat is de reden dat sommige op dit forum een nitro auto ombouwen naar een electro en niet ineens een electro kopen
Of nog iemand andere voorstellen van degelijke electro off road wagens

De reden is, is dat ze eerst Nitro hadden en er genoeg van hadden of dat het een 1:8 schaal of ander wagen die bijna geen electro heeft ombouwen. Ze kopen dus eerst een 1:8 chassis van een Nitro en bouwen hem om tot brushless, want dan heb je een 1:8 electro, want dat is meestal iets sneller en voor de mensen die geen nitro willen maar wel een ietsje grotere schaal.

kost 389 bij conrad, artikelnummer 234942 - 89

niet duur

Maar gaat zo'n borstelloze motor een beetje lang mee.

haha, zeker weten

gaat veel langer mee als het nitro motortje van de hpi dat is zeker;) en het grootste voordeel, electro is sneller en kost minder ( je hoeft namelijk geen dure nitro te gebruiken )

Ik heb beide merken nu gehad,maar de Traxxas gaat er echt mee strijken..betere afwerking en onderdelen dan de HPI,(en standaart met een goeie onderhoudsvrije brushless motor/regelaar),de HPI E-Firestorm vond ik maar een gammel,tam ding,(en de Traxxas new E-Max is echt wel dikker dan de HPI E-Savage bv..)

Ik ben ook van plan om over te stappen op een 2e auto en op off-road
en hoe moet je de Traxxas Rustler en de HPI E-Savage vergelijken? (welke is beter zegmaar).

Alvast bedankt voor het antwoord :)

Laatst bewerkt:
alvast bedankt maar zou je mij ook de naam van de winkel kunnen geven bij mbs hebben ze hem ook niet

mvg Johan

bij mbs racing hebben ze gister de laatste verkocht, er zijn wel al 10 nieuwe besteld die komen eind deze maand of begin volgende maand binnen . dan krijg ik ook mijn slash.dus e kunt ook wachten of bij pase kopen daar hebben ze hebm messchien wel nog maar wel niet zo goedkoop denk ik.

Back