Voor die motor zal je wel een 60A regelaar hebben dat is dus 60A continu maximaal belastbaar. Uiteraard zal dat niet het verbruik zijn.
De capaciteit (mAh) zegt iets over de rijtijd, met een 8000mAh kan je 2x zo lang rijden dan met een 4000mAh. Als de lader maar tot 4A gaat zal de 8000mAh accu ook 2x zo lang duren voordat die vol is.
De C-waarde zegt iets over de maximale amperage: capaciteit x C-waarde = max amperage. Vellal is dit de piek en niet continu.Uitgaande van die 60A regelaar (wat een maximun is en niet continu) en een 4000mAh zou je een 15C continu accu moeten hebben en ik denk dat alle accu's daar wel aan voldoen.
De 1e accu is een hardcased, dat is wel zo verstandig, de 2e is dat niet en zie je de cellen door de dunne folie heen. Als een cel beschadigd raakt kan dat serieuze gevolgen hebben, daarom beter hardcased.
O ja, het is aan te bevelen om er ook een LiPo laadzak bij te nemen om de accu in te laden en in op te bergen, mocht de accu toch op een onbewaakt moment gaan blijft de schade beperkt.
Ja... en dan de lader..... Standaard wordt de accu geladen op een amperage gelijk aan de capaciteit. Ga je voor 4000mAh accu betekent dat een 4A laadstroom, Heb je een 5 of 6A maximum lader kan je ook gewoon op die 5 of 6A laden. Wil je meer in de toekomst kan je beter nu in bv een 10A (meestal 100 watt) of meer lader investeren.