traxxas Rustler XL-5 RTR kopen?

• Topicstarter Topicstarter kauko12
  • Startdatum Startdatum
K

kauko12

Guest
Hallo iedereen

Ik ga binnekort naar Amerika daar wil ik graag een traxxas Rustler XL-5 RTR kopen. Mijn vraag is: Is het een goede keus om de Rustler XL-5 RTR kopen. Ik denk dat het een goede auto is omdat hij rtr is en dan kan ik er nog mee rijden in de vakantie ook omdat hij niet zo duur is voor een ofroad auto.
Ik hoop dat jullie mij meer informatie kunnen geven want ik kan niet zoveel recenties vinden

Groetjes Kauko12

De Rustler is inderdaad een mooi wagentje, rijdt super lekker.
Ik zou alleen wel voor de VXL versie gaan, die is wel duurder maar veel prettiger.

Ik heb namelijk de VXL gekocht, gelijkertijd heeft mijn broertje de XL-5 gekocht.
Hij is inmiddels aan zijn derde motor toe en heeft nu besloten er alsnog een VXL van te maken.

En alleen kwa snelheid en prestaties al is de VXL vele malen leuker.

De Rustler is inderdaad een mooi wagentje, rijdt super lekker.
Ik zou alleen wel voor de VXL versie gaan, die is wel duurder maar veel prettiger.

Ik heb namelijk de VXL gekocht, gelijkertijd heeft mijn broertje de XL-5 gekocht.
Hij is inmiddels aan zijn derde motor toe en heeft nu besloten er alsnog een VXL van te maken.

En alleen kwa snelheid en prestaties al is de VXL vele malen leuker.

Bedankt voor de tip!

Ik heb zelf een bandit vxl, eigenlijk hetzelfde alleen dan de buggy uitvoering en met brushless motor. Leuk en degelijk ding.
Let er wel op wat voor een zender je er bij krijgt, 75Mhz is namelijk in nederland illigaal ;)

Als je het goed wil doen dan koop je er gelijk een Spektrum zenderset bij .... maarja dat ik budget afhankelijk natuurlijk want die dingen zijn niet heel goedkoop.

Ik denk dat ik een rustler vxl koop hij is wel een stuk duurder maar er zit wel een brushless engine bij en als je er een li-po accu in zet rijd hij 115 kmh

Ja .. 115 KM/u .... dat is in verhouding 1150 Km/u......
kan je je die snelheid voorstellen in een echte auto .... denk et niet ...
dus met de rustler ook niet echt .... hij zou het misschien wel kunnen halen op een 3s lipo .... maar ik denk dat je het nooit zal halen ...
dat hoeft ook niet ..... het is wel bruut .. die brushless motoren ..powered by lipo accu's... ik ben er zeek dik tevreden mee.

Het is wel mogelijk hoor, kijk maar eens op youtube, genoeg filmpjes.
Je hoeft alleem maar: Rustler vxl 70mph in te tikken en je ziet ze al staan.
Zelf heb ik hem ook en ik vind dat als je met standaard vertanding rijd dat ie al bizar snel rijd.
Hem nu geregeared naar 25/90 ipv 25/83.
Gaat als nog zeer snel, top haal je zoiezo niet offroad, alleen op een lange weg zonder auto's. Maar niet lang, je moet metteen al weer afremmen omdat ie dan te ver weggaat, of een stoep of muur in de weg staat.

Als je em echt gaat kopen kijk dan metteen voor anaconda's voor onroad, superbanden, standaar slijt snel.(als je daar mee op de weg rijd).

Het is wel mogelijk hoor, kijk maar eens op youtube, genoeg filmpjes.
Je hoeft alleem maar: Rustler vxl 70mph in te tikken en je ziet ze al staan.
Zelf heb ik hem ook en ik vind dat als je met standaard vertanding rijd dat ie al bizar snel rijd.
Hem nu geregeared naar 25/90 ipv 25/83.
Gaat als nog zeer snel, top haal je zoiezo niet offroad, alleen op een lange weg zonder auto's. Maar niet lang, je moet metteen al weer afremmen omdat ie dan te ver weggaat, of een stoep of muur in de weg staat.

Als je em echt gaat kopen kijk dan metteen voor anaconda's voor onroad, superbanden, standaar slijt snel.(als je daar mee op de weg rijd).

bedankt voor de tip! Ik zal kijken of ze de banden hebben. de winkel waar ik heen ga heeft wel een site maar daar staat nog niet alles op dus ik zal ter plekke moeten kijken of ze de banden hebben. dit is de site (RC Tech Online)

Back