hallo,
na 2 weken terug op het plaatselijke baantje van de club te hebben gereden ben ik op onderzoek gegaan naar ideeén om hem minder te laten omrollen in de bochten.
hierdoor kwam ik eerst uit op een backslash ( 1/8 buggy ) of een 1/?? truggy.
maar de body die op de slash past is nergens meer te verkrijgen.
daardoor maar met het idee van de truggy naar de LHS, en de volgende lijst gehaald:
*clear erevo slipstream proline body.
*3 kleuren verf.
*kyosho inferno neo 1/8 buggy wing mount en spoiler.

verder zal ik nog een paar dingen moeten aanschaffen:
*lexan schaartje.
*witte tamiya spuitbus.
truggy wielen + banden.
en toen maar begonnen met de spoiler pas te maken.
eerst gekeken waar de spoiler ongeveer zal moeten komen

hiervoor eerst een prototype voor het verlengstuk gemaakt om de wingmount te kunnen monteren.(van karton).

de achterbrug van de auto gedemonteerd en een laatste aanpassing aan het kartonnen prototype, geen foto's van het tweede prototype, deze belande in de ton, en van aluminium een beugelachtig dingetje gemaakt.
ben er zelf tevreden mee.

uiteindelijk zag het er na een weekendje bezig te zijn geweest zo uit.

nog een paar aanpassingen:
*inbusboutje die de body mount en dus nu ook de wing mount vast houd is te kort.
* orginele body even snel aanpassen, past bijna, 2 inhammen maken en hij past weer.
meer foto's komen,
ideeén en op/aanmerkingen zijn ook welkom.
na 2 weken terug op het plaatselijke baantje van de club te hebben gereden ben ik op onderzoek gegaan naar ideeén om hem minder te laten omrollen in de bochten.
hierdoor kwam ik eerst uit op een backslash ( 1/8 buggy ) of een 1/?? truggy.
maar de body die op de slash past is nergens meer te verkrijgen.
daardoor maar met het idee van de truggy naar de LHS, en de volgende lijst gehaald:
*clear erevo slipstream proline body.
*3 kleuren verf.
*kyosho inferno neo 1/8 buggy wing mount en spoiler.

verder zal ik nog een paar dingen moeten aanschaffen:
*lexan schaartje.
*witte tamiya spuitbus.
truggy wielen + banden.
en toen maar begonnen met de spoiler pas te maken.
eerst gekeken waar de spoiler ongeveer zal moeten komen

hiervoor eerst een prototype voor het verlengstuk gemaakt om de wingmount te kunnen monteren.(van karton).

de achterbrug van de auto gedemonteerd en een laatste aanpassing aan het kartonnen prototype, geen foto's van het tweede prototype, deze belande in de ton, en van aluminium een beugelachtig dingetje gemaakt.
ben er zelf tevreden mee.

uiteindelijk zag het er na een weekendje bezig te zijn geweest zo uit.

nog een paar aanpassingen:
*inbusboutje die de body mount en dus nu ook de wing mount vast houd is te kort.
* orginele body even snel aanpassen, past bijna, 2 inhammen maken en hij past weer.
meer foto's komen,
ideeén en op/aanmerkingen zijn ook welkom.