Traxxas slash 4x4

Hallo ik heb een traxxas slash 4x4
Met de motor type f540 3300kv waterproof motor
En spectrum besturing.
Als ik wil rijden dan stottert die en komt die niet op gang en naar een paar tellen stopt die er mee dan doe ik hem uit en dan weer aan dan doet die precies het zelfde weer weet iemand hoe dat kan of waar het aan ligt gr Lars

Ja voor af ging het goed tot dat ik vandaag ging rijden maar daar voor heb ik de tandwiel wel om gewisseld heb ik thuis nog gereden dee die goed

Misschien is de tandwielverhouding zodanig zwaarder geworden dat de motor hem niet meer rond krijgt, het is onwaarschijnlijk, want dan zou je niet zomaar een tandwiel van een of twee tandjes verschil moeten geplaatst hebben, maar iets met een enorm verschil.

Loopt de aandrijving soepel en staat de gearmesh niet te strak?

Heb je een sensorkabel tussen motor en regelaar, zit die goed in?

Hallo ik heb dr geen sensor kabel tussen me tandwiel maar ik heb de tandwiel vervangen en heb ik er een zakje bandje vorige eigenaar er bij gekregen waar op staat 52 thooth en die tand wiel heb ik al 2 keer moeten vervangen maar de vorige keer was dr niks mee aan de hand

motor kan er te strak tegen staan, aandrijving loopt ergens zwaar, je rijdt in hoog gras..... Allemaal zaken die het de motor lastiger maken, op bepaald moment kan hij het niet meer aan en begint te coggen. Vervangende tandwiel was hetzelfde als de vorige? Zonder tandwiel, rolt de auto dan vlot of voel je weerstand?

Back