Traxxas Slash en Losi Desert Truck

Hallo,

ik vind deze twee auto's erg mooi en wil graag weten wat jullie ervan vinden en welke jullie voorkeur heeft
:zon:

Ik vind zelf persoonlijk in eerste instantie de DT mooier maar als je gaat kijken naar het formaat en de specs, is eigenlijk de slash wel beter zeker aangezien de waterdichtheid en de brushless ready.
Daarnaast is de slash ook nog goedkoper..
iemand hier ervaringen met allebei of een van de twee..

:celebrate:

Over de Losi Desert Truck bestaat een review over, deze staat hier ergens onder het electro geldeelde, en als je hem niet kan vinden, ff zoeken onder gebruikersnaam Sitmark. Over de Slash is ook al een topic, zal je ook wat info vinden.

Ik heb ze bijde niet, maar als ik zou mogen kiezen zou ik voor de Slash gaan.

hallo,

bedankt voor de reactie ik heb ze (deels) gelezen en ik vroeg me af, de traxxas is waterdicht:
1. kan je accu daar tegen? (tegen water dan he ;))

2. Kun je ook een snellere motor kopen brushless bijvoorbeeld die ook waterdicht zijn..

nee accus zijn meestal niet water dicht. en motors ook niet. de slash is dan ook niet helemaal waterproof, je moet hem niet onderdompelen! met waterproof bedoelen ze dat het niet erg is als je door plassen van de regen rijd en modder enzo...

Ik zou het niet doen, maar het kan wel, dus simpel gezegt de accus gewoon in je zwembad gooien. De standaard motor kan daar denk ik ook wel tegen, en als ie het daarna niet meer doet, ff op laten drogen en hij zal het wel weer doen.

Als iemand zegt, m'n laptop is schokbestendig, dan smakt ie hem toch ook niet op de grond voor de lol?

Ik denk dat de term "spatwater" dicht dichter bij de realiteit komt.

de box waar de ontvanger inzit is niet waterdicht. Zit wel een rubber tussen, maar onderaan is ie open. (anders zou je de esc en servo niet aan kunnen sluiten)

Ik heb de filmpjes ook gezien, en wilde het zelf ook wel gaan proberen, maar ik durf het toch niet aan. Ik ben gewoon bang dat het me een accu kost. En er zit ondertussen een brushless setje in.

morgen ga ik proberen of ik een 12 cell pack goed vast krijg gezet, als het lukt plaats ik het filmpje morgen.

Laatst bewerkt:
waterdicht en waterdicht ,
ik spoelde mijn slash gewoon af onder de douche .
accu er uit en water er op ,maar bedenk wel dat de motor het niet fijn vind .
hij doet het wel maar word er niet beter op .

wel heb ik in de stromende regen gereden hagelde.plassen modder.

hij kan er tegen maar goed is het niet natuurlijk.

groeten wiebe

waterdicht : dan kan je bv de ontvangerbox onder water dompelen en komt er niks binnen.

spatwaterdicht : dan kan je bv de ontvangerbox tegen water spetters, dus als je door een plas rijdt dan wordt dat tegen gehouden.Bij lang durig aanhouden van de druppels(douche) kan er water in komen.

dus de auto onder de douche houden zou ik niet aanraden, zekers is het niet goed voor de ESC/Motor/Ontvangerbox.

De Slash is heel behoorlijk waterdicht. Ik heb het ook onder de douche afgespoeld. Geen probleem. De ontvanger zit in een keurig, goed dicht boxje. Op de ESC staat duidelijk te lezen "waterproof". Volgens die term is onderdompeling in water geen probleem.

De Slash is heel behoorlijk waterdicht. Ik heb het ook onder de douche afgespoeld. Geen probleem. De ontvanger zit in een keurig, goed dicht boxje. Op de ESC staat duidelijk te lezen "waterproof". Volgens die term is onderdompeling in water geen probleem.

spoel maar eens je ESC af met water, als je de VXL uitvoering hebt, kijk dan maar eens in de binnenkant van je esc , daar zit een stickertje ,als die verkleurt is, dan is er water binnen gekomen,en exit garantie.........;)

m.a.w ik wil/zou de gok niet willen nemen, maar goed iedereen gaat anders met zijn auto om .....:cool::mrgreen:

Laatst bewerkt:
En als hij kapot zou gaan zou je altijd je garantie kunnen proberen...
Hij zou hierdoor immers niet kapot van kunnen gaan

Als ze beweren dat ie waterproof is en het staat err zelfs op, dan hebben ze de boel maar te vervangen als ie toch nat wordt.

Back