G Gyon 3 sep 2011 #1 hallo, ik heb een vraagje: hoe kan ik zorgen dat de traxxas slash vxl (1/10 met lipo) minder snel omvalt? en is hier wel een oplossing voor? ik hoor het graag gyon
hallo, ik heb een vraagje: hoe kan ik zorgen dat de traxxas slash vxl (1/10 met lipo) minder snel omvalt? en is hier wel een oplossing voor? ik hoor het graag gyon
T Timo04 3 sep 2011 #2 Wat minder gas geven misschien .... en rijden op de ondergrond waar het concept sct vandaan komt zal ook wel een stukje schelen.... Verder een stel goede shocks, swaybar kitje zal ook wel helpen, lcg chassis en er zal vast nog wel meer zijn....
Wat minder gas geven misschien .... en rijden op de ondergrond waar het concept sct vandaan komt zal ook wel een stukje schelen.... Verder een stel goede shocks, swaybar kitje zal ook wel helpen, lcg chassis en er zal vast nog wel meer zijn....
WonderTiger 3 sep 2011 #4 Plsss vraag het volgende keer in slash topic, er zijn nu al 2 onnodige topics geopend met vragen over de slash. -maar je kan minder snel bocht door gaan -swaybar kopen -auto lager leggen
Plsss vraag het volgende keer in slash topic, er zijn nu al 2 onnodige topics geopend met vragen over de slash. -maar je kan minder snel bocht door gaan -swaybar kopen -auto lager leggen