Traxxas Slash welke versie kopen???

Nee die stond er al. Ik had hem ook zien staan.

Het is idd wel makkelijk... Geen voeding nodig, want die is ingebouwd, en alles snel in huis :)

Volgens mij is de accu niet ingebouwd, maar is toch wel raar ze zeggen dat hij rond de 70 km/h kan en daarna zeggen ze 110 km/h. Maar als ik iets zie trek ik altijd 20km/h eraf want klopt toch nooit.........

De Rustler vxl gaat op een 2s lipo (die wat je erbij krijgt) en de goede gearing gewoon zo'n 70kmh. Op 3s lipo en de goede gearing haal je met de rustler 110-115kmh. Geloof het of niet, maar het is zo :)

Ok maar die 3s lipo is teveel van het goede vind ik. Heb je ook al naar die marktplaats advertentie gekeken die ik erop gezet heb? Dat leek me ook wel wat? Alleen nog dikkere banden?

Motorset is nou niet heel sterk. Als je het geld hebt moet je toch echt kijken voor een nieuwe. Ben je gelijk klaar want je hoeft niks te vervangen.

Ik ga vandaag of morgen naar mijn lhs kijken wat die zeggen, en als die hetzelfde zeggen wat ik in gedachten heb dan is de keus snel gemaakt!

Mijn bescheiden mening is ga lekker door sparen voor een nieuwe traxxas rustler.
Ik ben 2e hands begonnen en wat ik tot nu toe aan de tt01 heb uitgegeven om hem goed te krijgen,daar kon ik een nieuwe voor kopen!
Kijk ook eens op The border.
Daar is de rustler vxl 2 tientjes goedkoper als bij toemen!
Yuki lader erbij,zit al een voeding in en een lipo krijg je ook er bij.
Ik ben er te laat achter gekomen dat the border ook traxxas verkoopt,anders had ik hem daar besteld.
De service is goed en wat ze niet hebben bestellen ze voor je en je hebt het erg snel in huis.
Als je toch voor toemen gaat,laat ze dan extra goed kijken of ze het op voorraad hebben VOOR je betaalt,ik heb netjes alles betaalt en na 2 dagen gebeld en kreeg te horen sorry maar de blauwe rustler is niet op voorraad!
Dus moet ik langer wachten op mijn rustler ggrrrrrrrrr.

Graag gedaan,en laat hier ook weten wat het uiteindelijk geworden is.
Vinden wij ook leuk.
En voor heel veel leuke,goede en nuttige info over de rustler,kijk eens op YT bij darkeclipticheart de deamon upgrade filmpjes weet je gelijk alles wat je moet weten over de rustler.

Nou de lhs raad de rustler af want bij hun kun je de slash brushless 4x4 daar voor evenveel geld kopen als de rustler 2wd. Ze raden mij de bandit ook aan. Maar ik vind het een oplichterszaakje. Je krijgt daar dingen te horen van een 20 jarige die niet weet wat een esc is(zelf gevraagd) dus ik neem hem niet al te serieus!

Een slash 4x4 voor de prijs van een rustler??
Waar zit het addertje?
Mocht dat echt zo zijn,dan zou ik ook voor de slash gaan,maar lijkt me redelijk onwaarschijnlijk.

In Waalwijk kost de rustler vxl trouwens ook € 369-,
Traxxas winkel.
incl accu.. En bij toemen kost hij dat trouwens ook

Laatst bewerkt:
Back