Goedenavond,
Ik heb voor de kerst een Traxxas Slayer pro gekocht via Marktplaats. Maar ik krijg hem maar niet gestart.
Als ik hem dan opeens wel gestart krijg, dan valt hij na 1 minuut alweer uit en krijg ik hem niet gestart, terwijl ik niks heb verandert qua afstellingen. Iedere keer warm ik de koelkop op met een föhn zodat de ez-start in ieder geval kan overslaan. Als het blokje koud is is de compressie te hoog om met de ez-start de auto te starten.
Ook krijg ik met heel veel moeite nitro van het tankje in het blok, terwijl ik de uitlaat blokkeer met mijn vinger. Ook als ik door de slang heen blaas (degene naar de tank toe vanuit de uitlaat) is er heel veel tegendruk dat het alsnog heel veel moeite kost om nitro in het blok te krijgen. Ik wil niet zeggen dat ik een pro ben met nitro, maar ik heb er wel algemene verstand van. Alleen het nitroblokje zelf, qua de onderdelen, heb ik niet veel verstand van.
Dingen die ik al heb geprobeerd:
- De gloeiplug vervangen
- Een glow starter (volledig opgeladen) gebruikt in plaats van de ez-start van Traxxas zelf
- Koelkop eraf gehaald, maar zelf niks verkeerds kunnen vinden
Op dit moment ben ik gewoon radeloos, want ik heb geen idee wat er mis mee is.
Ik heb voor de kerst een Traxxas Slayer pro gekocht via Marktplaats. Maar ik krijg hem maar niet gestart.
Als ik hem dan opeens wel gestart krijg, dan valt hij na 1 minuut alweer uit en krijg ik hem niet gestart, terwijl ik niks heb verandert qua afstellingen. Iedere keer warm ik de koelkop op met een föhn zodat de ez-start in ieder geval kan overslaan. Als het blokje koud is is de compressie te hoog om met de ez-start de auto te starten.
Ook krijg ik met heel veel moeite nitro van het tankje in het blok, terwijl ik de uitlaat blokkeer met mijn vinger. Ook als ik door de slang heen blaas (degene naar de tank toe vanuit de uitlaat) is er heel veel tegendruk dat het alsnog heel veel moeite kost om nitro in het blok te krijgen. Ik wil niet zeggen dat ik een pro ben met nitro, maar ik heb er wel algemene verstand van. Alleen het nitroblokje zelf, qua de onderdelen, heb ik niet veel verstand van.
Dingen die ik al heb geprobeerd:
- De gloeiplug vervangen
- Een glow starter (volledig opgeladen) gebruikt in plaats van de ez-start van Traxxas zelf
- Koelkop eraf gehaald, maar zelf niks verkeerds kunnen vinden
Op dit moment ben ik gewoon radeloos, want ik heb geen idee wat er mis mee is.
Laatst bewerkt: