traxxas spartan zout water

• Topicstarter Topicstarter Drixels
  • Startdatum Startdatum
D

Drixels

Guest
hallo iedereen ,
ik ben een beginner in rc boten
vandaag ben ik mijn eerste boot gaan kopen namelijk een traxxas spartan.
maar nu heb ik wel een paar vraagjes,

kan deze boot varen in zout water ?
moeten de lipo's die je gebruikt waterdicht zijn?
wat voor onderhoud moet je doen nadat je gevaren hebt ?
mogelijke upgrades of verbeteringen ?

alvast bedankt
grtz drixels :D

als je in zout water gaat varen zal je na elke keer heel de boot uit elkaar moeten halen en alle draaiende delen schoonmaken en opnieuw is het vet cq olie zetten.

zout water is gewoon slecht voor je boot.

mvg hans

kan deze boot varen in zout water ? nee zo als zo als hanskes al zegt
moeten de lipo's die je gebruikt waterdicht zijn? nee de boot is zelf zo gebouwt door traxxas dat er ook gewoon soft case lipo`s er in kunnen dus niet nodig.
wat voor onderhoud moet je doen nadat je gevaren hebt ? onderkand bij schroef en de stuur deel droog maken en eventeul met wd40 op nieuw in vetten.
mogelijke upgrades of verbeteringen ?geen de boot van traxxas is zo gemaakt dat het als rtr boot prima werkt en traxxas weet wat ze doen.

nu is mijn vraag waar heb je de boot weg want de locale winkel had jou dus zelf allemaal kunnen vertellen.

als je in zout water gaat varen zal je na elke keer heel de boot uit elkaar moeten halen en alle draaiende delen schoonmaken en opnieuw is het vet cq olie zetten.

zout water is gewoon slecht voor je boot.

mvg hans

want wij gaan elk jaar naar kroatie en daar is spijtig genoeg zout water :(
met wat moet ik de draaiende delen invetten ? kan ik WD-40 gebruiken?

kan deze boot varen in zout water ? nee zo als zo als hanskes al zegt
moeten de lipo's die je gebruikt waterdicht zijn? nee de boot is zelf zo gebouwt door traxxas dat er ook gewoon soft case lipo`s er in kunnen dus niet nodig.