Traxxas Stamped R2R

100 ga je niet halen met een nimh accu. Daarvoor heb je flinke lipo's nodig.
Ga maar uit van 50 met 6 cellen nimh (7.2v)

Oké, Maar hoeveel haalt mijn bonzer HBX Tamiya clown met een gewone 4500NiMH Accu 7.2V. en met een Brushless System HBX LS540?
Ik heb er een filmpje van gezien dat hij gewoon simpel wheelies kan trekken, Ik laat het filmpje zien!
zS0tdJW-zx4[/media] - Testing out wheel/axle extensions on Brushless 2WD Dual Hunter/Bonzer
(P.S. bij dat filmpje heet hij de body los zitten :-D )
Maar is dit system is dus een best goed koopje?

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar kun je niks over zeggen. Is afhankelijk van de staat van de accu's, tandwiel verhoudingen, etc.
Oja, en wheelies trekken is leuk, maar als je maar weet dat een auto onbestuurbaar is wanneer hij een wheelie trekt ;)

Daar kun je niks over zeggen. Is afhankelijk van de staat van de accu's, tandwiel verhoudingen, etc.
Oja, en wheelies trekken is leuk, maar als je maar weet dat een auto onbestuurbaar is wanneer hij een wheelie trekt ;)

Oké, Maar waar kan je het goedkoopste een Brushless system LS540 HBX Kopen. ''Mag ook een EZrun brushless system zijn.''
Ik geef je de link waar ik een goed hbx brushless system kan kopen bij morfars

We hebben je nu een aantal goede en goedkope , maar vooral VEILIGE internet winkels laten zien....

Denk niet dat je veel goedkoper kan...

en zoals je kunt lezen een 1/18 setje ,voor in een kleinere wagen.
eerst goed lezen dan posten.
dit is niet onvriendelijk bedoelt maar iets beter kan wel .
wiebe mod.

jij begrijpt het verkeert monsterbuggy want dan heb je er 1 die 50 loopt voor €189,99 en die auto kan je in 3 opties kopen voor €189,99 moet je nog een lader kopen kost ongeveer €40,00 maar als je een auto koopt van optie 3 die kost €359,99 dan gaat die 100 ik ben ook al opzoek naar zo'n ding maar coenraad is bijna niet te breiken met telefoon die hebben het heel druk in de winkel

Afhankelijk van je ervaring en waar je kan rijden, is 50 km/uur al erg hard. Zoon (10) en ik hebben net een Stampede VXL gekocht. Met standaard tandwielen, 3000 mAh 7.2V NiMH accu en het trainingsprogramma aan op de snelheidsregelaar, is de max snelheid waarschijnlijk 25 km/h, maar dat rijdt je dan wel vrijwel meteen... Best wel een handvol voor nieuwelingen zoals wij op een parkeerterrein...

Verkijk je dus niet op de max snelheid. Ik zou een auto zoeken die stevig is en waarmee je kan rijden op het soort terrein wat je in de buurt hebt. Een stampede is een goede keus, en als je het betalen kan, is een VXL wellicht een betere keus, want deze heeft een motor waarin geen rotzooi kan komen die je motortje vervolgens stuk maakt.

Succes met kiezen!

Back