Traxxas Stampede VXl

en even serieus jij wilt echt 3S. Dat gaat echt niet goed neem gewoon een 2S. Als je toch eigenwijs bent moet je het niet vragen wat we jou aanraden (las ik in andere topic van jou)

Oke, ik bestel een 2s lipo en dan doe ik er gewoon een 3s bij als ik een groot breed terein is kan ik lekker hard. weten jullie nog een shop waar ik het beste de VXL set kan kopen?

Ik heb een bandit VXL. Rijdt heel erg soepel en is super snel.
maar neem em dan niet met 3s lipo maar met 2s. mijne gaat nu ong 80 en dat is al te hard.
owja en die turnigy's gaan allemaal niet passen. deze wel:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 4000mAh 2S1P 25C (DE Warehouse)

Foto dat die past in mijn bandit(mijn lipo heeft nog de oude kleur nu is die zoals op de site) :

20100831194106.jpg

Ik heb een bandit VXL. Rijdt heel erg soepel en is super snel.
maar neem em dan niet met 3s lipo maar met 2s. mijne gaat nu ong 80 en dat is al te hard.
owja en die turnigy's gaan allemaal niet passen. deze wel:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 4000mAh 2S1P 25C (DE Warehouse)

Foto dat die past in mijn bandit(mijn lipo heeft nog de oude kleur nu is die zoals op de site) :

20100831194106.jpg

Oke en met 4000 mah hoelang rij je daar ongeveer mee?
hij is echt super vet!

Ook ervaring mee?

/Misschien wil ik ook een nieuwe auto kopen maar dan VXL, ik zit zelf te twijfelen tussen een bandit en een rustler. Ik vind zelf de Bandit het mooiste maar weet jij of die ook goed rijdt?

Ja ervaring mee, 100% tevreden.

Tja das afhnkelijk van je smaak....
Persoonlijk van nummer 1 tot nummer 3:

Stampede, vanwege de wheelies, en de fun..
Dan de rustler met stampede banden, vanwege het uiterlijk en mindere wheelies. Echt niks vindt ik de bandit, zijn uiterlijk is lelijk, en geen wheelies.

Ja iedereen, lees het forum er maar op na.

Verzendkosten kun je zelf controleren; producten toevoegen aan winkelwagentje en dan zie je het vanzelf.
Levertijden zijn goed mits het op voorraad is. Reken maar op 2 weken dan valt het niet tegen.
Ik betaal altijd met PayPal.

Oke, maar als je in het warehuis in duitsland koopt is het een stuk makkelijker toch? en passen de Turnigy's lipo's in de Vxl Sommigen zeggen van niet.

Er is niets gemakkelijker aan.
Lees je laatst vraag nog eens over en denk er eens over na waarom het een slechte vraag is.

Traxxas Stampede 4x4 VXL

Maar gewoon beide auto's in 1 topic blijven bespreken lijkt me het handigst?

Laatst bewerkt door een moderator:
Potver!
Heb ik net een slash 4x4 besteld, komt er straks een 4x4 pede uit!

Nou ja ik hoop dat het een flop wordt! ;)Zo niet, moet er weer budget vrij gemaakt worden!.

Wbt in een topic?
Ja, denk het wel zal de topic tittle een beetje aanpassen...
Vermoed dat er niet zo heel veel animo voor de 4x4 is,(net als met de oude stampede) in vergelijk met de rustler, en slash,
Daar kan het nog wel uit om alles in apart topic te doen....

Edit, ik had ooit zelf nog eens het grote topic geopend, zal hem even zoeken, kan daar de traxxas 4x4 vxl mooi in...
Daar stond ook meer in qua hopups enzo.. dat was het eerste topic, zal hem evne zoeken...

Laatst bewerkt:
Back