zeer zeker een leuk project.. maar nog lang niet klaar hoor.. maar dat zal je in deze topic wel kunnen volgen komende maanden. dit project zal de winter nog wel duren!
mijn mamba monster regelaar is op dit moment terug in amerika voor de update naar V3
trots is een groot woord,zodra hij tiptop is en volledig goed functioneerd kan ik trots zijn en er elke dag met veel plecier naar kijken en afentoe menemen naar beursen voor een demotje.
ik heb veel mooie projecten gehad,heb hier ook een mini inferno met komplete conversion en brushless systeem veel alu. deze gebruik ik vaak om met vrienden te gaan racen.
trots was ik op bouwprojecten van tamiya modellen zoals tt01 ,ta03f, hotshot,wild willy 1 en 2 ,lunchbox,lunchbox gold,txt 01 en nog een paar modellen..
deze modellen had ik tussen mijn 20 en 25ste gebouwt en helaas de deur uitgedaan voor andere hobby.(stom achteraf omdat die hobbie me uiteindelijk is gaan vervelen)
maar zo zie je maar dat ik toch weer begonnen ben met deze hobby
hoe ouder je wordt hoe meer geld je in hobby's kan stoppen.. voor de meeste dan neem ik aan!?
de stampede die ik aant maken ben is wel een redelijk prijzig project.. bijna alle onderdelen komen dan ook uit de US.. omdat ze hier in nederland voor dezelfde producten ruim het dubbele durven te vragen terwijl verzendkosten voor kleine onderdelen vaak nog onder 5usdollar zitten!