Traxxas Stampede XL5 & VXL topic

• Topicstarter Topicstarter bokkenrijder
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bokkenrijder

Guest
Waarom is er verdikkie geen stampede topic?

Enige topic dat ik vond dat er bijna op leek is deze traxxas-stampede-xl-5-a

Maar dat is een bouwverslag..

Is deze auto niet populair, of heeft gewoon niemand dit karretje?
Ik heb er van de week een gekocht, en ik zag dat er geen topic voor is, terwijl zijn broertjes de e-revo, de slash en de rustler er wel eentje hebben.

Tijd voor zijn eigen topic!

De Traxxas Stampede:

3605_splash.jpg

En de Traxxas Stampede VXL:
SMS-39-3608.jpg

Zo! En nou volplempen :mrgreen::mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht meteen wat info geven zoals ik ook in mijn topic heb gedaan? Eigenlijk zou elke wagen een soort van eigen FAQ moeten hebben om de meeste noob vragen te beantwoorden.

ps. Nja, ik ga op vakantie ... de groeten !!!!

EDIT : Ik zie de Stampede nog niet in je onderschrift staan btw ;)

Mijn neefje heeft een stampede VXL,en dat gaat echt enorm hard op 2s lipo's:D
Het enige waar hij tot nu toe last van heeft gehad zijn de voorfussees die breken:
rpm80372.jpg

Hij heeft er nu van RPM opzitten,voor de rest nog geen enkel probleem gehad.

Laatst bewerkt:
een super wagen.
die 6 jaar geleden, de eerste traxxas was die ik kocht .
toen nog niet bekend in nederland .

en hij heeft al veel doorstaan.

groeten wiebe.

Wellicht meteen wat info geven zoals ik ook in mijn topic heb gedaan? Eigenlijk zou elke wagen een soort van eigen FAQ moeten hebben om de meeste noob vragen te beantwoorden.

Heb je rustler topic bekeken, en ik moet zeggen : WOW!

Ik ben het met je eens. De start post moet daar eigenlijk wel op gaan lijken. Ik neem aan dat je er geen bezwaar tegen hebt als ik jouw post als template overneem?

Ik ga vanmiddag aan de slag :D

problemen met Rustler VXL

Hallo,

Ik heb pas geleden een rustler vxl aangeschaft. Hierbij heb ik een accu van orion gekocht (7.2V 4500 mAh). Als ik de accu volledig heb opgeladen en ga rijden, is de accu na 5-10 minuten al weer leeg, en wil de auto niet meer rijden. Als ik dan thuis ben en de accu wil opladen, is de accu nog niet leeg:confused:? Wat doe ik fout?

Alvast bedankt,

ps. Nja, ik ga op vakantie ... de groeten !!!!

EDIT : Ik zie de Stampede nog niet in je onderschrift staan btw ;)

is "jou" topic met "jou" startpost maatgevend voor dit forum?;)

Hallo,

Ik heb pas geleden een rustler vxl aangeschaft. Hierbij heb ik een accu van orion gekocht (7.2V 4500 mAh). Als ik de accu volledig heb opgeladen en ga rijden, is de accu na 5-10 minuten al weer leeg, en wil de auto niet meer rijden. Als ik dan thuis ben en de accu wil opladen, is de accu nog niet leeg:confused:? Wat doe ik fout?

Alvast bedankt,

je antwoord staat al in het juiste topic 1 x is zat!!:)

Sorry voor de vertraging van de startpost. Ik heb vanaf morgen vakantie en dan maak ik hem beter, even geen tijd voor gehad (we hebben een nieuwe pup enzo, dus dan raak je een beetje side-tracked ;) )

Ik heb net een tandwiel ontvangen van liquid rc die in de tranny zit. Ik heb een XL-5 Stampede en daar zit een plastic tandwiel in die kaal was gedraaid... Bij de VXL en de Slash is dit tandwiel wel van staal zo'n stalen tandwiel kost maar 3$ dus dat zijn de kosten niet maar zeker wel nodig vooral bij brushless!

tra1996x.jpg

Ik zal zo wat foto's van me Stampede maken nu die weer in elkaar zit.

Beetje vreemde wagen imho: mooi chassis, armen, shocktowers en gearbox en dan stock vering en crawler banden met beadlocks (wat ik heb gelezen niet ideaal met 3S power).

Dan zijn de beadlocks nog enigzins te begrijpen ... al zijn ze vaak erg zwaar wat de prestaties niet ten goede zal komen. Ook het gewicht van de banden zal extra stress op de aandrijving leggen. Vind het een vreemd totaal pakketje.

Dan zijn de beadlocks nog enigzins te begrijpen ... al zijn ze vaak erg zwaar wat de prestaties niet ten goede zal komen. Ook het gewicht van de banden zal extra stress op de aandrijving leggen. Vind het een vreemd totaal pakketje.

De prestaties van de banden zal me aan m'n kont roesten het is geen wedstrijd wagen. Als ik weer naar het circuit van MVB ga kan ik altijd nog de originele banden erop zetten. Dat je het totaal pakketje vreemd vind is niet zo gek als ik zo al jou reacties lees op dit forum.

ROFL, meaning ? Als het een show wagen is dan is het ook begrijpelijk, want hij ziet er leuk uit. Ik zeg enkel dat de prestaties niet optimaal zijn door zijn zware banden. Ik heb er ook relatief zware banden op (RPM Clawz en Pro-Line Mashers 2000) en dit merk ik goed in de power die het systeem levert tenopzichte van mijn vorige Anaconda's en de stock banden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back