Dat zal nu nog wel meevallen... Eerst zullen ze kijken of hij wel bevalt.RPM, strc, ProLine en Traxxas zelf zijn denk ik hard aan het werk om nog wat extra alu parts te maken.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal nu nog wel meevallen... Eerst zullen ze kijken of hij wel bevalt.RPM, strc, ProLine en Traxxas zelf zijn denk ik hard aan het werk om nog wat extra alu parts te maken.
lol , de aftermarket is voor traxxas juist reuze groot , denk aan draagarmen, aandrijfassen, tussen assen en fusee's ...Sowieso staat Traxxas volgens mij niet bekend om zwakke constructies.
tuurlijk.... Grote afzetmarkt dus das logisch. Mijn ervaring is dat als je parts voor alu gaat vervangen dat je de eventuele breuk gaat verplaatsen naar (misschien) duurdere onderdelen.lol , de aftermarket is voor traxxas juist reuze groot , denk aan draagarmen, aandrijfassen, tussen assen en fusee's ...
Nou of ie bij de eerste de beste landing een draagarm breekt lijkt me erg sterk... Sowieso staat Traxxas volgens mij niet bekend om zwakke constructies. We gaan het wel zien.... Voorlopig is het een supergaaf ding om te zien![]()
Ervaring met de X-Maxx? Das knap.....
Het filmpje is wat tam inderdaad, maar stel je jaagt hem de lucht in, en land verkeerd en breekt een draagarm door een rare landing, dan ben je klaar..
Spares zijn er nog niet.
Maar inderdaad, het trekt mij niet aan, niet echt snel, en erg spectaculair lijkt het niet.
Castle schijnt misschien bezig te zijn met hun eigen systeem voor de X-Maxx, dat zou mooi zijn!
Ze rijden al rond vriend....De X-mass is er ook nog niet. De onderdelen niet, en de afterparts ook niet.
Half december komt er een container in Rotterdam aan en die gaat naar RC-Connect. En dan binnen 2 dagen staat de auto in de winkel en kunnen we oordelen. Word een wereldwijde release, dus hij is nergens te vinden.