traxxas x01

Als ik de laatste post van Savage zo lees lijkt het net op Amerikanen die hebben leren rijden met een automaat?
En dus niet/haast niet handmatig kunnen schakelen en koppelen, en dus op de baan ook langzamer zijn door de automaat?
Of zie ik dat verkeerd?

Aan de andere kant, als Benster de hobby zo leuker vind, mag dat toch, als je zelf maar lol in hebt met wat je aan het doen bent.
Ieder zijn meug toch, daar hoef je hem niet zo over af te kraken.

Ja, veel Amerikanen kunnen niet met een schakelbak overweg, maar dat terzijde....

Het is prima dat benster de hobby zo beoefend maar voor iets wat toch echt meer aandacht aan de setup en reactievermogen vereist adviseert hij een electronische hulpmiddel. Een auto dat amper goed rijdt en volop wordt gecorrigeerd door een LVC of wat dan ook zal nog steeds niet optimaal rijden.

en om terug te komen op waar het om ging, er moet een breder assortiment banden voor de XO-1 komen om naast alleen een rechte lijnsnelheid ook nog eens prima stuurgedrag te creëren is, een LVC zal dat niet oplossen.

Jezus kids..... Ik heb net 3 dagen een rustler waar tsm opzit. Ik maak er gebruik van. Ik maak het niet!!! Waarom zou ik het niet gebruiken. Ik vind het handig en jullie blijkbaar niet. Konden jullie gelijk goed auto rijden toen je 18 was of komt ervaring met de jaren???? Er zijn zoveel dingen die ik beter kan en doe als jullie!!! Dit ging over een klote wegligging van een x01!! Waarschijnlijk kun je dus niet rijden en geef je traxxas de schuld!!! Pff

Laatst bewerkt door een moderator:
Jezus kids..... Ik heb net 3 dagen een rustler waar tsm opzit. Ik maak er gebruik van. Ik maak het niet!!! Waarom zou ik het niet gebruiken. Ik vind het handig en jullie blijkbaar niet. Konden jullie gelijk goed auto rijden toen je 18 was of komt ervaring met de jaren???? Er zijn zoveel dingen die ik beter kan en doe als jullie!!! Dit ging over een klote wegligging van een x01!! Waarschijnlijk kun je dus niet rijden en geef je traxxas de schuld!!! Pff
Knap dat je dit al na 3 dagen met je nieuwe Rustler met TSM zegt...

Kun me dan vertellen wat jij beter doet en kan in deze hobby? Want daar gaat het hier op het forum over..

Een 160kmh autootje kun je nooit goed besturen. En met TSM leer je hem dus nooit echt zelf onder controle te houden. Daar ging deze discussie om.

Van zowel Roelof als mezelf weet ik toevallig dat we allebei aardig kunnen rijden :rofl::rofl:

Dus wat Steven net al zegt...
Knap dat jij na 3 dagen rijden met een Rustler voorzien van TSM (waarvan je zelf toegeeft dat je het nodig hebt om te kunnen rijden) durft te zeggen dat anderen niet kunnen rijden ;)

Jongens ik denk dat jullie kunnen rijden. Laten we normaal doen en zijn we allemaal blij met onze wagens.

Back