Traxxas zender 2.4 ghz linken

Hallo allemaal. Ik weet niet hoe je een zender van Traxxas linkt met de ontvanger, ik heb op google gezocht maar kon niks vinden dus vraag ik of jullie mij willen helpen.

B.V.D

Mitchell

Eerste hit op google geeft mij:

The transmitter and receiver are bound at the factory. Should you ever need to re-bind them, or if you wish to bind an additional receiver to the transmitter, all you have to do is press and hold the transmitter's SET button as you turn it on. Press and hold the receiver's LINK button as you power up your model, then wait for the transmitter's and receiver's status LEDs to turn solid green—which only takes a second or two.

gr Richard

En voor het geval je Engels bagger is; "set" knop op je zender ingedrukt houden en dan je zender aanzetten. "link" knopje op ontvanger ingedrukt houden en daarna de esc aanzetten. Als het goed is gaan beide led's nu groen branden. Succes :)

Of Google vertaalfunctie. Hooftpagina=> Meer=>Vertalen.

De zender en ontvanger zijn gebonden in de fabriek. Mocht u ooit opnieuw moet binden, of als u een extra ontvanger naar de zender te binden, het enige wat je hoeft te doen is en houd de zender SET ingedrukt terwijl u hem aan. Houd de ontvanger LINK-knop terwijl je power-up van uw model, dan wachten op de zender en ontvanger de status-LED's in te schakelen continu groen-die duurt slechts een seconde of twee.

Edit: Google vertaald misschien niet perfect, maar het is wel te begrijpen.

Laatst bewerkt:
Back