trekstarter kapot

• Topicstarter Topicstarter dop
  • Startdatum Startdatum
D

dop

Guest
hallo

ik heb mijn trekstarter kapot (touw brak af) nu kan ik niet op internet een nieuwe starter vinden van het zelfde soort weten jullie meschien waar je die wel kan krijgen???

het is een trekstarter voor een kyosho inferno tr-15 truggy/ gxr-15 motor. met een 2 schroefs bevesteging.

alvast bedankt.

Onderdelen op het internet is misschien moeilijk vinden omdat veel wnkeliers en webshops niet alles in kaart kunnen brengen als ook in voorraad kunnen nemen.

Daartegen als je gewoon een Kyosho winkelier opzoekt en gewoon even belt je via hem wel een trekstarter kunt bestellen.

je kunt ook gewoon een nieuw touwtje ergens kopen en dat zelf monteren in je trekstarter...je hoeft toch geen hele nieuwe trekstarter te kopen?

ik zal nog wel even zoeken naar een bedrijf die een trekstarter heeft of touwtje.

Touwtje kan je vaak op rol bij de betere doe-het-zelf zaak vinden voor weinig (let op de juiste dikte). Beetje knutselen en alles werkt weer als nieuw :mrgreen:

In een Lamellen,Gordijnen zaak,hebben ze vanb dat touw,wat ze ook voor lamellen gebruiken,in verschillende diktes,werkt uitstekend voor een trekstarter :D

past er eigenlijk ook een rotor starter op de kyosho inferno tr-15 truggy of is daar geen ruimte voor?

Als het vliegwiel aan de onderkant door een gat te zien is,dan zou ik eerder een starterbox overwegen.Je bent dan ook gelijk van de one way lagers af,die willen nogal een kapot gaan,vooral met rotostarts.Tis alleen wel best een investering,ze zijn niet goedkoop namelijk....vooral omdat er ook nog 2 accu's bij moeten.

er zit onderaan de chassis wel een gat waar volgens mij het vliegwiel zit. weet iemand wat voor startbox ik dan zou moeten?? en hoe werk zoon starter?

een startbox is een kist met een motor in, op die motor zit een rubberen wiel dat tegen het vliegwiel van de motor aankomt als je je auto naar beneden duwt op de startbox gaat de motor draaien en zal je nitromotor ook starten, bij pkracing heb je de stratboxjes van q-world niet al te duur en werken goed :wink:

Ik heb laatst ook mijn touwtje gebroken, en er een nieuwe op gemaakt. Wel even klooien met de veer die alle kanten op wil, maar wel gelukt.

Back