Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn trektstarter trekt af en toe door, heb de trekstarter er 1,5 week geleden opgezet, heb het veertje wat normaal in het ''boutje'' zit eruit gelaten, kan het hieraan liggen?
in de trek start inrichting zit een 1 richtings lager, deze is puur afhankelijk van wrijving.
in je motor gaat brandstof met olie vermengt, en als je het goed doet gooi je er na het rijden ook een drupje olie in..
al deze olie smeert alles.. en sijpelt langzaam richting je 1 richting lager. de olie smeert hier de as waar het lager op zit en de lager gaat slippen..
oplossing..
as schoonmaken met wasbenzine. (de motor met de startas maar beneden een avondje laten drogen) en het lager een nachtje in de was benzine laten weken.
zo.. als iemand de zoekfunctie gebruikt vind hij/zij dit tenminste..
makkelijkere oplossing en permanent ..... gaatje boren in je trekstarterbehuizing eventueel een brandstofnippeltje erin draaien en een stukje siliconenslang (brandstofslang) eraan hangen.
Zorgen dat je altijd cleanerspray (duur woord voor remmenreiniger) bij je hebt, beetje spuiten in het slangetje (zorg voor een tuitje op de spray) en klaar!!
ps. vergeet niet een gaatje onderin waar de zooi uit kan lopen
Niet alles is met een startbox te starten, ik heb heel wat éénweglagertjes onnodig vervangen totdat ik dit op mijn (destijds) t-maxx heb gemaakt. Als je de as goed schoon houdt dan hoef je eigenlijk je éénweg niet meer te vervangen, uiteraard verslijten de naaldlagertjes ook na verloop van tijd maarja..... Als je je auto intensief gebruikt vervang je nog weleens wat