[Trex 450] 3D vliegen

Trex 450 is een goede 3D vlieger?

• Nietecht

Votes: 0 0,0%
  • Jazeker!

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    324
ik vind het er vrij zwaar uitzien inderdaad, zwaar is meestal echter wel stabiel.
elk voordeel heeft zijn nadeel.

de zoom is veel feller in 3d door zijn lichtere gewicht.
op runryder zijn er wat mensen die High voltage opties gebruiken in hun zooms en trexen. (4 of 5 cellen lipo)
dan schijnen beide flink te vertrekken :D

wel zou ik voor je aanschaft even orienteren op waar en hoe snel je onderdelen kan krijgen, de meeste klagen daar juist over.

sucess en keep us posted als je er 1 aanschaft

Goed te zien dat ze vooruitgang boeken in het vlieggedrag. Vooral in het outdoor filmpje ziet het er al redelijk goed uit. Dit komt al aardig in de richting van 3D-vliegen

Rick

Ben al een tijdje onder de indruk van de prestaties, en dat voor zo'n goedkoop model. Hij ziet er echt zo stabiel uit, en zo te horen niet zoveel kinderziektes meer...Als ik nu het geld had kocht ik hem...nog even sparen :wink:

(Wanneer heeft Remco hem nu eindelijk? :? )

Niels

Wacht even de century Hummingbird Pro af. Ik denk dat je hier meer plezier van hebt.

Satoer zei:
Wacht even de century Hummingbird Pro af. Ik denk dat je hier meer plezier van hebt.
Dat is ook een érg mooi bling-bling machientje ja! 8)

Maar toch, een mooie collectie van deze heli's misstaat volgensmij écht niet. :D

moet zeggen de buitenprestaties zijn oke, jammere is dat ie dan weer te zwaar is om te mogen indooren (is de zoom geloof ik ook al daar de meeste indoorgrenzen voor helis op 350 gram ligt tegenwoordig)

die chinees met "vblades" curtis youngblood hoedje doet het em :wink:

Heb net die videotjes gekeken. Maar mijn Zoom is toch echt wat feller. Als ik vol pitch geef is het "whooom" en weg is ie.
Het indoor filmpje is overigens versnelt of er zijn stukken tussen uitgehakt ofzo. Ziet er in ieder geval niet zuiver uit.

Je had toch al een Zoom met beltdrive? Ik zou Sowiezo geen heli kopen in dezelfde klasse. Koop een FP micro voor binnenshuis of een dikke grote heli voor het echte werk ;)

Satoer zei:
Heb net die videotjes gekeken. Maar mijn Zoom is toch echt wat feller. Als ik vol pitch geef is het "whooom" en weg is ie.
Het indoor filmpje is overigens versnelt of er zijn stukken tussen uitgehakt ofzo. Ziet er in ieder geval niet zuiver uit.
[/qoute]
Dat zeker ja, hij reageert een beetje 'loch'. Maar het is meer voor de ervaring. Na invliegen enzo vast wel iemand blij mee te maken als het tegenvalt.

Je had toch al een Zoom met beltdrive? Ik zou Sowiezo geen heli kopen in dezelfde klasse. Koop een FP micro voor binnenshuis of een dikke grote heli voor het echte werk ;)
Ik heb inderdaad een zoom met beltdrive(werkt overigens erg soepel icm. brushless)
FP micro heb ik ook al staan.

Dan maar een grote, in de buurt van de logo, al lijkt mij deze nog steeds leuk om te zien wat de chinezen ervan hebben gemaakt.

Sja, maar de hummingbird pro is een stuk lichter, wat er waarschijnlijk voor zorgt dat hij geen wind aankan :? . Vond dit net leuk aan de corona, kan met gelijk hoeveel wind vliegen.
Daarom zag ik een halve kilo zware heli wel zitten, omdat het toch nog niet op en top 3D moet zijn voor mij. Ik mag tot 8 cellenheli's indoor, dus geen probleem kwa gewicht.

Alhoewel er natuurlijk nog niks beslist moet worden voor mij, dus wacht ik zeker de hummingbird pro af, is toch maar tegen na de examens. :wink:

Niels

ach mijn humminbird CP doet het ook nog prima met windkracht 4. Heb zelfs met 5 gevlogen. Gewoon niet te laag gaan, dan heb je nog wat over als de wind hem probeert te "landen" ;)

LED-Maniak zei:
Dan maar een grote, in de buurt van de logo, al lijkt mij deze nog steeds leuk om te zien wat de chinezen ervan hebben gemaakt.
Kijk daar heb je echt wat aan. Met die Logo heb ik nooit panne. (behalve dan een los plakbandje op de bladen ;) ) Die vliegt gewoon zoals hij hoordt te vliegen. Geen ge-eikel met trage staarten, gestripte tandwieltjes of doorgebrande motortje.

... je moet alleen niet crashen, kost al gauw het 8-voudige van een gemiddelde Zoom crash ;)

Ik vind die Trex er wel erg goed uitzien ... kan je hem vergelijken met een robbe eolo ?

Een clublid hier bij de WMHC vliegt met zo'n EOLO en een brushless (nimh 3300) ... gaat echt super ! dit weekend nog zien vliegen ... 10 minuten lekker heen en weer

lijkt me zaalig voor op het strand op een zomer avond ....

de feestdagen komen eraan hé :wink:

Y

Yves zei:
Ik vind die Trex er wel erg goed uitzien ... kan je hem vergelijken met een robbe eolo ?

Een clublid hier bij de WMHC vliegt met zo'n EOLO en een brushless (nimh 3300) ... gaat echt super ! dit weekend nog zien vliegen ... 10 minuten lekker heen en weer

lijkt me zaalig voor op het strand op een zomer avond ....

de feestdagen komen eraan hé :wink:

Y

Niemand hier heeft hem nog dus moeilijk om te gaan vergelijken :(

de zoom is inderdaad feller, die is ook dik 150 gram lichter, en op een heli van 600 gram is dat nogal

Back