trex 450 lader+lipo

Hallo allemaal,

ik heb een trex-450 staan helemaal afgebouwd en afgesteld. Ik had een lipo maar die heb ik waarschijnlijk door met een verkeerde lader (parkzone) op te laden verprutst. De winkel waar ik mijn spullen koop zei dat deze lader niet goed was en heeft mij aangeraden dit te doen:

een nieuwe lader+lipo kopen kosten rond de 100 euro,
of
een blade mCPX kopen om eerst goed mee te leren vliegen kosten 150 euro

hij zei dat de blade een betere optie was omdat ik de trex waarschijnlijk vaak ga crashen en dit ook veel geld kost. ik kan wel een beetje vliegen hoveren enzo.
kan ik mijn oude lader verkopen?
kan iemand mij helpen?

Ik wil geen reclame maken, maar kijk eens op bijvoorbeeld HobbyKing.com. Daar kun je een degelijke lader + een lipo kopen voor veel minder dan 100 euro. Zo hoef je je goede trex-450 toch niet af te schrijven en kun je daar het vliegen mee onder de knie krijgen. Je kunt vanuit het hooveren (de basis) jezelf de rest redelijk gemakkelijk aanleren. Gewoon niet te snel willen en vooral niet opgeven!

Gr

De blade mcp x is sowieso wel een leuke heli, maar om je 450 weer in de lucht te krijgen zijn er wel meer opties: voor lipo's zie de links in [140795] gens-ace-support-forum-8 , gensace.com (hebben ook een 50watt lader), hobbyking etc

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog nooit een probleem gehad bij het bestellen bij hobbyking, t is er lekker goedkoop. Alleen de eerste keer het bestellen moest ik een week wachten voor paypal controle (eenmalig).

Als je geen geduld hebt moet je ergens anders bestellen, soms duurt het wat langer.

Mvg.

ik kan best wel wachten heb genoeg te doen voor school (:
komt er verzendkosten bij ?
en wat voor problemen zouden er kunnen ontstaan?

Douane problemen heb je meestal met grote paketten, meestal zijn dat heli's. Als je heli's een keurmerk heeft is het geen probleem word ie alsnog opgestuurd, maar als het niet gekeurd is ben je je paketje kwijt.

Hobbyking stuurde laats mij een paketje met een andere afzender, in plaats van hobbyking. Dat is een nieuwe manier om zonder problemen door de douane te komen.

Er komt altijd verzendkosten bij ligt natuurlijk aan je paket hoe groter, hoe groter de kosten.

Mvg.

Of kijk eens op rc addict, die hebben ook aardig wat Hobbyking spul maar de winkel zit gewoon hier in NL...

Of je checked hobby king via warehouse DE, geen gezeik met douane bij het kopen van lipos

Stevo

+1 en ze hebben een 100watt lader die prima is voor 3s lipo's. Alleen het verzenden gaat via DHL > selektvracht wat voor het geld lang duurt maar verder prima :)

Back