trex 450pro

@ Bart, heb je soms een zwak servootje onder de swash ? Ik herken namelijk je probleem, bij hoge belasting gaat er 1 servo door zijn knieen en dat zie je onmiddelijk bij een figuur.

Dat zou ook kunnen, op de bank, onder belasting doen ze het allemaal vrijwel even goed. Merk wel dat er al een hoop speling op zit na 2 maanden.

Maar goed, spindle is eruit. Nieuwe lagertjes, spindle erin, voelt allemaal iets strakker. Als het dan nog erin zit... Nieuwe servootjes? Hitecs, futaba's?

5065 mg's, 90 euro per 3. hmmzz... :(

Laatst bewerkt:
Even geprobeerd, stuk minder. Kan nu redelijk normaal tic toccen zonder dat hij op de aileron weg slaat. Heb wel het idee dat inderdaad 1 van de swash servo's minder sterk is.

Zit toch wel enorm veel speling op de kop. Nu ong. 60 vluchtjes op. Valt me wat tegen! Wat is wijsheid, andere kop en nieuwe servo's. Of even wachten en stabi ( met nieuwe servo's ).

Of gewoon een furion 450 kaal kopen...

Vanmiddag de 450 de grond in, oorzaak, BEC kapot! Of ja, hele regelaar. Lage stallturn, recht met de neus de grond in. Schade, los van de regelaar, valt wel mee.

Ben toch ook erg aan het gassen op de MA furion. Weet niet of ik de 450 weer geheel ga opbouwen. Heb nog veel spares liggen maar toch. Slop op de kop is wel erg groot...

Back