TREX 600 Autolanding INVERTED

Tja,

Er zullen wel altijd mensen zijn die geld te veel hebben zeker, maar toch, een supersjiek om te zien !

Grtz,
Dirk

doe mij dan maar dit filmpje:
[/media]
Stond er onder...

Laatst bewerkt door een moderator:
WOW 8O dat is echt het **** meest zotte helicopterfilmke dat ik ooit gezien heb!!

en dan nog met een elektrische

Echt toppie!!

Nou eigenlijk is het makkelijker om hem zo te landen dan om hem eerst om te keren... en dan pas te landen, wel leuk om te zien overigens!

WOW dat is echt het **** meest zotte helicopterfilmke dat ik ooit gezien heb!!

en dan nog met een elektrische

En dat is gewoon helemaal standaard, zo vliegen ze allemaal met een goede 6s accu!!! Echt bizar veel vermogen dit beestje en met die nieuwe motor (600XL) die over een weekje of wat verkrijgbaar is wordt het NOG beter!!!!

Cheers,

Richard

was er dacht ik ook 1 die inverted aankwam en hem daarna op een tafeltje lande...

Heb op een modelvliegshow ook een keer een gast gezien die het leuk vond om altijd zijn vliegtuigje op z'n kop in het gras te landen... Tis maar wat je leuk vind...

Deze actie lijkt me trouwens zowieso ook niet echt ideaal voor de bladtips...
maarja, die lui houdens hun bladen waarschijnlijk toch maar een paar weken ofzo... (lijkt me op die manier...)

Dat is toch geen vliegen meer maar sierlijk neer storten.

Wat moet die gast een reaktie vermogen hebben zeg.

Groet Sam

En dat is gewoon helemaal standaard, zo vliegen ze allemaal met een goede 6s accu!!! Echt bizar veel vermogen dit beestje en met die nieuwe motor (600XL) die over een weekje of wat verkrijgbaar is wordt het NOG beter!!!!

Welja, dit was wel het 600XL demo filmpje (dat van sietse, dus het szabo filmpje). Die is niet helemaal standaard, maar wel inderdaad volgende week voor iedereen te koop als upgrade en nog altijd op 6S. Niets te vroeg voor mij want mijn 600L motor doet het niet meer zo goed :-(

skywalkertje zei:

Welja, dit was wel het 600XL demo filmpje (dat van sietse, dus het szabo filmpje). Die is niet helemaal standaard, maar wel inderdaad volgende week voor iedereen te koop als upgrade en nog altijd op 6S. Niets te vroeg voor mij want mijn 600L motor doet het niet meer zo goed :-(

Voor iedereen te koop.... Dat zegt dus niks over : "zo vliegen ze allemaal"!!!
Je moet ook nog iets van een aangeboren afwijking in je hersens hebben volgens mij. Dat kan je niet kopen... :roll:

Als beginnend vlieger met pas 4 echte vlieguren gaat mijn DF04 hetzelfde door de lucht als het tweede filmpje en land net zo makkelijk op z'n kop als in het eerste filmpje (op z'n kant landen lukt overigens ook prima). :rolling: :lol: :wink:

Sleurhutje zei:
Als beginnend vlieger met pas 4 echte vlieguren gaat mijn DF04 hetzelfde door de lucht als het tweede filmpje en land net zo makkelijk op z'n kop als in het eerste filmpje (op z'n kant landen lukt overigens ook prima). :rolling: :lol: :wink:
Met als enige verschil dat jij een poosje aan het rapen bent voordat je trots naar de pits loopt.

Rhelie zei:
Sleurhutje zei:
Met als enige verschil dat jij een poosje aan het rapen bent voordat je trots naar de pits loopt.
Trots is een groot wordt, ik weet wel dat ik er al een paar keer om gelachen heb. Ook al viel er een onderdeel af (tail rotor losgeschoten, verder niets). :wink:

Met simmen krijg ik de meeste van die figuren ook wel voor elkaar (weet alleen niet precies hoe :mrgreen:) Daarna altijd fatal crash :rolling:

Back