Hoi idereen ik ben pas begonnen met helli vliegen (3d vliegen) nu heb ik pas een trex 600 bij gekocht en ben nu aan het zoeken naar een goede lipo voor dit beesje nu had ik liefst wel 1 geheel dus 12s en geen 2x 6s ivm al die kabels etc etc maar! Nu weet ik niet wat de max afmetingen zijn dat vind ik nergens ik heb eens gezocht naar wat andere mensen gebruiken en dan die lipo afmetingen vanuit gegaan en zo bij deze sls uitgekomen
Http://www.rcheli-store.de/Akkus-Zu...cle&ProdNr=SLSXT360012130&t=9&c=21722&p=21722
Nu vraag ik me af gaat deze passen of is hij te groot en waarin dan te groot? Te lang de breed de hoog?
Dus als iemand hier de maximum afmetingen heeft of wel weet te vinden (ik vind ze niet) dan hoor ik het graag goede tips voor 12s lipos mag ook. bedankt alvast aan iedereen
Http://www.rcheli-store.de/Akkus-Zu...cle&ProdNr=SLSXT360012130&t=9&c=21722&p=21722
Nu vraag ik me af gaat deze passen of is hij te groot en waarin dan te groot? Te lang de breed de hoog?
Dus als iemand hier de maximum afmetingen heeft of wel weet te vinden (ik vind ze niet) dan hoor ik het graag goede tips voor 12s lipos mag ook. bedankt alvast aan iedereen

Laatst bewerkt door een moderator: