Al een vlucht of 15 gedaan met mn nieuwe trex700E 3G maar toch nog enkele probleempjes, bij harde pitchveranderingen of agressieve flips wobbelt mn heli steeds een beetje na, het is niet echt superstrak laten we maar zeggen. Heb mn gain op elev en ail al verminderd naar amper 20 procent maar het probleem blijft zich voordoen. Ook de sensor heb ik voorzien van 2x foam en een metalen plaatje maar niks helpt. Als ik mn gain nog verlaag gaat ie driften...
De heli is standaard met een CC esc 110HV , vlakke gascurve, geen govenor, idle 1 75 procent , idle 2 195 procent en dan kom ik uit op 2350 toeren...
Iemand een idee wat ik nog kan proberen? De USB link heb ik nog niet, misschien dat ik daar nog één en ander mee kan wijzigen.
Mvg
De heli is standaard met een CC esc 110HV , vlakke gascurve, geen govenor, idle 1 75 procent , idle 2 195 procent en dan kom ik uit op 2350 toeren...

Iemand een idee wat ik nog kan proberen? De USB link heb ik nog niet, misschien dat ik daar nog één en ander mee kan wijzigen.
Mvg