Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry dat ik een nieuw onderwerp toevoegt aan de forum.
laurens zei:Rene heeft toch echt gelijk, groter is beter voor een beginner. Zeker hoverend als beginner heb je ECHT geen ruimte groter dan 10 * 10 nodig.
laurens zei:Rheli zegt dat hij met zn X400 zweet OMDAT hij grotere brandstofheli's gewend is. Hij doelt daarmee op dat grotere brandstofheli's stabieler zijn.
Ik heb genoeg mensen gezien de door frustratie om een walkera heli niet met helivliegen doorgaan.
Ik vind een T-rex zeker geen beginnersheli, ik vlieg al heel wat jaartjes heli maar sta met mijn X-400 (vergelijkbaar) mijzelf in het zweet te sturen als ik buiten vlieg.
Rhelie zei:Ik vind een T-rex zeker geen beginnersheli........Als hem opjaag naar 2800 rpm wordt hij wel rustiger maar ook gevaarlijker voor zichzelf en de omgeving........................Even omkijken tijdens hooveren is er niet bij want dan is hij al verdwenen.
BarnOwl zei:Ik ben het met jullie eens dat een FP beter geschikt is als pure beginnersheli.
BarnOwl zei:Ik denk echter dat er weinig mensen zijn die direct zullen instappen in een grote heli.