trex25, align gp750 en de ds420

Heren

als gadget beschik ik over een trex 250. Probleem is dat ik mijn rudder servo naar links kan regelen (uitslag dmv endpoint) maar dat naar rechts dit niet werkt. Maw, ik mis een stukje uitslag naar rechts. Ik krijg het niet voor elkaar om net als naar links de uitslag bij te regelen. Mijn zender is een CP 10. iemand een idee waar dat aan kan liggen? Of heeft de gyro align GP750 nog instellingen dat dat veroorzaken kan? Rudderservo is een align ds420.

loges

Hi Loges
De uitslag van de algin gyro moet je op de gyro doen
druk ophet set knopje zodat het lampje brand van limit dan de stik van de zender naar lins en rechts bewegen voor de juiste uitslag.
ATV links en rechts op 100 zetten.
Waar was je zaterdag ?

Hi Loges
De uitslag van de algin gyro moet je op de gyro doen
druk ophet set knopje zodat het lampje brand van limit dan de stik van de zender naar lins en rechts bewegen voor de juiste uitslag.
ATV links en rechts op 100 zetten.
Waar was je zaterdag ?

Ha die Arie. Zaterdag..... volgens mij was ik thuis water aan het weg pompen en de afgewaaide dakpannen aan het terugplaatsen....... Was je er dan zaterdag? bljkbaar wel. Vond het nogal winderig en was druk thuis aan reparatiewerkzaamheden bezig. Ik vlieg nog wel hoor tussen alle buien door en heb echt REUZE zin weer lekker te gaan vliegen. Thankx voor de tip over de gyro. Ik zie je zeker binnenkort.

mvg abco

Ha die Arie. Zaterdag..... volgens mij was ik thuis water aan het weg pompen en de afgewaaide dakpannen aan het terugplaatsen....... Was je er dan zaterdag? bljkbaar wel. Vond het nogal winderig en was druk thuis aan reparatiewerkzaamheden bezig. Ik vlieg nog wel hoor tussen alle buien door en heb echt REUZE zin weer lekker te gaan vliegen. Thankx voor de tip over de gyro. Ik zie je zeker binnenkort.

mvg abco

Arie bedankt. Probleem opgelost.

abco

Back