Trex250 geen lift

Ik heb instellingen van T-rex 450 Pro gekopieerd en in revomix ipv 60% veranderd naar -60%, sorry voor het laattijdige reageren.
Wel belachelijk dat sommigen hier bepaalde reacties geven. Bedankt aan diegene die wel mee naar tips zochten.

take care

Je gebruikt revomix met een heading hold gyro?

Ik heb instellingen van T-rex 450 Pro gekopieerd en in revomix ipv 60% veranderd naar -60%, sorry voor het laattijdige reageren.
Wel belachelijk dat sommigen hier bepaalde reacties geven. Bedankt aan diegene die wel mee naar tips zochten.

take care

Is met zekerheid grappig bedoeld, en ik zou er niet al te zwaar aan tillen ;)
Iedereen moet eens beginnen, maar als je lang wacht met reageren na een post dat je het al hebt opgelost zonder toelichting.....
Dan kan je dit soort dingen verwachten.
En een geintje onder elkaar moet wel kunnen toch!

Ik denk zelf ook dat je Revomix helemaal uit moet zetten als je er een HH gyro op hebt zitten.
Revomix werd gebruikt bij de minder moderne gyro's, en veroorzaakt veel problemen bij de modernere Heading hold gyro's.

M.vr.gr.
Eric

Je gebruikt revomix met een heading hold gyro?

:sleepy: wat moet je daar nu van zeggen, veel succes met de eerste vlucht ;)

Ik denk overigens dat hij "swash mix" bedoelt dat verklaart nl een exact omgekeerde bladhoek dus vol gas bij vol negatief pitch.

Dacht al, want met een revomix gaat je heli nog steeds de lucht in. Piroettend :mrgreen:

Je meet de col. pitch ook wel? Anders had je natuurlijk al eerder gezien dat de pitch verkeerd was ;) Zomaar 450 kopieren en er 250 van maken lijkt me nou ook niet zo geweldig ;)

Persoonlijk vind ik het gewoon een goede heli.

Wel relatief aan zijn omvang, je moet er even aan wennen voor je je normale vluchten er mee uit kan voeren...

Persoonlijk vind ik het gewoon een goede heli.

Wel relatief aan zijn omvang, je moet er even aan wennen voor je je normale vluchten er mee uit kan voeren...

Je moet wel kijken wat je referentiekader is, ik zie in jouw sig dat je voornamelijk klein spul vliegt wat naar verhouding redelijk "instabiel" vliegt.

Zet je de 250 b.v naast een 450PRO/500 of groter dan is het verschil al vele malen groter dan met jou 450V2

Ik zou hem ook niet als echt goed omschrijven, maar voor zn formaat is ie wel goed. Ik heb veel plezier met die van mij met het steeds dingen beter maken, beetje stickbangen, maar echt serieus vliegen is het niet.

Als ik een heli afstel,koppel ik de motor eerst af.Dan kan je de pitchstick en andere sticks uitproberen en vergelijken met de uitslag van de mainbladen, swashservo's en tailservo of dat die in de juiste richting gaan.Zo moet ge toch ook met de pitchmeter alles afstellen,dan weet je al iets voor je hem doet draaien.
Anders is het een beetje russische roulette.

Back