trex450 pro + futaba t7c

hallo ik ben begonnen met het bouwen van mijn nieuwe trex450 pro! echt een prachtinge machine maar loop nu een beetje tegen de afwerking aan en heb een klein probleempje met het plaatsen van mijn ontvanger.
de frame delen zijn wat smaller en krijg mijn ontvanger er niet echt netje gemonteerd, ik heb een R617FS van futaba. wie heeft hier een mooie sugestie voor! aan de buiten kant monteren zo als ik op fotos heb gezien van anderen, blijf ik toch een gevaarlijke plek vinden voor de ontvanger.
ga toch even proberen om hem binnen het frame te krijgen

mvg fabian

Hoi Fabian,

Ik heb dezelfde opzet, ik heb de ontvanger aan de buitenkant (zijkant) van het frame geplaatst (rechts boven, aan de achterkant). Als je wilt kan ik wel een foto maken. Hij vliegt trouwens heel erg goed!

groet,
Frank

Kunt hem ook op de gyro locatie dwars zetten. Gyro erachter.

Heb hem zelf aan de zijkant, kans dat de heli daar precies de grond raakt is klein. Veel kleiner dan bijv. een raptor 50 waar alle gevoelige onderdelen voor in de neus zitten :rolleyes:

bedankt voor de tip bij mij komt hij dus ook aan de zijkant was van plan om hem onder de heli te doen maar leek me al niet z'n goed idee
:)

o nog een vraagje, de servolink voor de staart rotor gaat door 2 gelijders deze zitten los om de straart hoort dit of moet ik ze vast plakken
:confused: mvg fabian

volgende vraag:) hoe heet mag de motor worden ik heb de heli even laten hoveren voor 2 min op 50% motor vermogen en daarna op idle2 hover vermogen op 90% nu werd volgens mij de motor veel te heet! kom mijn finger er nouwlijks ophouden de speling tussen motor tandwiel en maingear is voelbaar zit dus niet te strak kan dit kwaad of is dit de bedrijfs temperatuur of is dit gewoon weg te heet:confused: zo ja wat kan hier de oorzaak van wezen? mvg fabian

Back