ik heb onlangs een kleine crash gehad met mijn TRF419. niet al te erg, maar een draag arm moest er aan geloven. Ik heb gelijk een revisie gedaan, C-hubs, stuurhuizen enz vervangen.
alles weer perfect afgesteld enz. auto is weer op en top.
maar ook heb ik de achter diff olie eens vervangen. zat eerst de standaard bijgeleverde 2000 in. ik heb er eens 3000 in gedaan. (ik hoorde andere rijders op de baan praten over dikkere olie) dus ik dacht, waarom niet.
maar nu trekt mijn wagen met optoeren naar alle kanten. niet overdreven, maar ik moet meer geconcentreerd sturen. voorheen op rechte stukken stuur los en de auto reed gewoon strak in een lijn.
ik heb nu ook last van onderstuur. althans, ik moet gas loslaten in bochten, anders vlieg ik er uit. krijg ze niet meer strak genomen.
ligt het aan de dikkere diff olie ? kan te dikke diff olie dit veroorzaken ?
alles weer perfect afgesteld enz. auto is weer op en top.
maar ook heb ik de achter diff olie eens vervangen. zat eerst de standaard bijgeleverde 2000 in. ik heb er eens 3000 in gedaan. (ik hoorde andere rijders op de baan praten over dikkere olie) dus ik dacht, waarom niet.
maar nu trekt mijn wagen met optoeren naar alle kanten. niet overdreven, maar ik moet meer geconcentreerd sturen. voorheen op rechte stukken stuur los en de auto reed gewoon strak in een lijn.
ik heb nu ook last van onderstuur. althans, ik moet gas loslaten in bochten, anders vlieg ik er uit. krijg ze niet meer strak genomen.
ligt het aan de dikkere diff olie ? kan te dikke diff olie dit veroorzaken ?