Trieste mededeling. RCEFlyer

Beste forum leden,

Na een lange strijd moet ik jullie mededelen dat Menno ook wel RCEflyer genoemd hier op het forum is overleden.

Omdat er veel mensen zijn die Menno kende of mij regelmatig naar Menno vroegen meld ik het hier maar.

Menno heeft een lange strijd gehad om Leukemie te overwinnen. Het leek een tijd goed te gaan maar deze slopende ziekte sloeg in maart 2009 weer terug. Toch kwam hij er weer voor de 2e keer redelijk bovenop echter bleek het niet meer mogelijk om alle slechte cellen kapot te maken. Verdere behandeling was niet meer mogelijk en afwachten was het enige wat nog kon.

Rond september dit jaar ging het snel slechter en vandaag op ons eigen forum dus de mededeling gekregen dat er weer een goed mens van onze zijde is gegaan.

Toch wil ik nog Menno bedanken voor al zijn inzet en gemotiveerde berichten in de modelbouw wereld.

De nabestaanden , met name zijn vrouw, 2 kinderen en ouders wens ik hun veel sterkte met dit verlies.

Dennis.

menno.jpg

Als het even lukte dan stond hij met zijn vloot klaar op het veld.

Hier een kleine foto compilatie van afgelopen seizoenen.
"Klik hier alleen foto's"

Hier een kleine foto compilatie van afgelopen seizoenen.
k2zfsJ7erlI[/media] hier, met muziek"

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoewel ik wist dat dit bericht er aan zat te komen, komt het toch als een schok.

Ik heb veel contact gehad met Menno via het forum en ook een paar keer in levende lijve.

Een goed mens is van ons heen gegaan. Sterkte gewenst aan alle nabestaanden.

Dirk

Een groot verlies voor de Modelbouwwereld, maar natuurlijk is het verlies voor Wilma, Ruben, en Lars niet te beschrijven.
Meno heeft zijn strijd gestreden, meer kon hij niet doen.
Helaas kwam hij net een paar dagen te kort om Lars z'n verjaardag mee te maken.

Wilma, Ruben, en Lars echt heel veel sterkte gewenst.

Ik kon Menno niet, maar van zo'n bericht schrik je altijd.
Ik wens van deze zijde ook zijn vrouw, kinderen, en verdere betrokkenen, heel veel sterkte toe.

Vreselijk om te horen. Menno was altijd leuk, enthousiast en behulpzaam op het forum aanwezig. Zeker nu hij zich de laatste tijd steeds meer in het zweefvliegen ging intereseren. Veel sterkte toegewenst aan de familie en naasten.

Pffff, hier wordt je stil van... :(

Leuke discussies gehad met Menno, kon razend enthousiast worden over relatief simpele toestelletjes zoals het welbekende depron Mothje. Echt een modelbouwer en forumlid waar ik alleen maar positieve dingen van gezien heb.

Familie en vrienden gecondoleerd, Menno rust zacht! :|

Triest... Een ander woord is er niet voor.

Ik wens zijn echtgenote en kinderen veel sterkte en troost toe de komende tijd.
Mogen er mensen zijn die dicht om hen heen staan.

Menno: goede vaart!

Ook ik schrok van het bericht. Heb vele berichten van Menno voorbij zien komen en in het verleden ook een paar keer via pb contact gehad.

Voor degene die hij nalaat, veel sterkte toegewenst.

ja het zat er aan te komen:sad: ook ik had regelmatig kontakt met menno over onze hobby, en was n zeer gewardeerd bouwer en vlieger, alsook n zeer gezelig persoon hier op ons forum:yes: ik zal hem zeker erg missen! verder wens ik zijn vrouw en kinderen erg veel sterkte met dit enorme verlies

menno rust zacht en kijk van boven met ons mee, je was n TOPPER !!we zullen je missen:yes:

mvgr johan snijders

Zit je op Recente Topics te kijken en zie je dit bericht voorbij komen, schrik me rot.
Had zo gehoopt Menno op nog velen meetings tegen te komen.

Wens de familie heel veel sterkte.

Ton

Ik 'ken' Menno alleen via het forum, onder andere van zijn interesse in Lazy Bee's. Vanmiddag toevallig na zeer lange tijd mijn Lazy Bee ingevlogen...

Zonde om zo'n bericht te lezen. Dat zet je toch weer even stil...

Inderdaad altijd schokkend als iemand door een slopende ziekte veel te vroeg heen gaat. Kende hem persoonlijk niet maar wens de directe famillie en nabestaanden erg veel sterkte toe de komende tijd.

Zucht. Was er bang voor... Langer dan 48 uur geen RCEFlyer op forum, betekende dat er iets niet ok was. Laatste keer inlog bleek 21-september.

Hoop lol met Menno gehad. We werden ongeveer tegelijk lid van MBF en hebben elkaar veel uitgelachen op het MBF over ons gepruts, vooral bij het Tigermoth-draadje van Dirk57. Hij heeft me verleidt om een houtbouwkist te beginnen en zoals een echte modelbouwer betaamd, is deze nog steeds niet af...

Heb hem 2 maal IRL ontmoet. Samen met een maat van me zijn we in 2009 bij de Schaalmeeting in Oss geweest. We haalden hem op en hebben veel gelachen in de auto er naar toe. Tweede keer was bij de 1e Zeumeren dit jaar.

Toffe en goeie kerel. Een vechtersbaas tegen die nare ziekte en (naar mij) altijd optimistisch. Stond altijd voor mensen klaar, hoeveel Mothjes die niet voor anderen gebouwd heeft, geen idee. Zijn er veel volgens mij.

Het gevecht is voorbij, helaas.

Hij heeft me geleerd dat een forum als die niet alleen maar een groep individuen is, maar echt een gemeenschap. Een gemeenschap van echte mensen. Toen Menno de eerste keer lang uitgeschakeld was, gingen er heel wat DM'etjes heen en weer.
Ik vond het gaaf om te zien hoe hij ondanks zijn ziekte, zijn passie bleef volgen.

Ben Menno dankbaar voor wie hij was.

Ik wens zijn vrouw en kinderen heel veel sterkte!

Back