Hallo
Heb een trillende servo in de auto en weet niet wat dit veroorzaakt.
Ik ben recentelijk overgestapt van synthesizer naar spektrum.
Ik heb een kopropo ex 5 spektrum zender aangeschafd.
ik dacht laat ik mijn synthesizer set op mijn m03 is vervangen voor een spektrum.
De ontvanger van kopropo is een mooi klein ontvangertje.
zo gezegd zo gedaan.
Eerst de ontvangers(2 stuks) met de zender laten pairen.
geen probleem.
Daarna servo, en regelaar aangesloten. regelaar is de tamiya teu 101 bk.
daarna zender aan ontvanger aan en hoor ik een trillende servo. flowers dacht ik dat is een tegenvaller. eerst gekeken of ik niet een connector omgedraaid had. Dit was het ook niet, immers de Tamiya regelaar begint te piepen als er een verkeerde aansluiting tot stand is gekomen.
volgende stap een andere servo proberen. nog geen verbetering.
De auto rijdt wel en stuurt ook maar in neutraal stand zowel op een plateau als op de grond gaat de servo vreselijk te keer.
Een andere accu geprobeerd( volle) voltage zender gechekt 10.5 volt.Hetzelfde resultaat.
alles los gemaakt de tweede ontvanger gebruikt nog steeds hetzelfde probleem.
volgende stap.Een andere regelaar ? ik heb nog een lrp regelaar. Het probleem is opgelost.
maar ja ik wil de tamiya regelaar gaan gebruiken voor de M-auto wedstrijden.
zou de reglaar dan stuk zijn? vreemd heeft het altijd perfect gedaan met de synthesizer ontvanger.
De volgende configuratie zit nu in de auto en veroorzaakt een trillende servo.
Ko propo ex 5 zender + ontvanger + analoge servo met servo saver+ tamiya teu 101 bk + motor( met ontstorings condensators)
heeft iemand zo´n zelfde probleem gehad of wee iemand een oplossing
ik hoor het graag
Heb een trillende servo in de auto en weet niet wat dit veroorzaakt.
Ik ben recentelijk overgestapt van synthesizer naar spektrum.
Ik heb een kopropo ex 5 spektrum zender aangeschafd.
ik dacht laat ik mijn synthesizer set op mijn m03 is vervangen voor een spektrum.
De ontvanger van kopropo is een mooi klein ontvangertje.
zo gezegd zo gedaan.
Eerst de ontvangers(2 stuks) met de zender laten pairen.
geen probleem.
Daarna servo, en regelaar aangesloten. regelaar is de tamiya teu 101 bk.
daarna zender aan ontvanger aan en hoor ik een trillende servo. flowers dacht ik dat is een tegenvaller. eerst gekeken of ik niet een connector omgedraaid had. Dit was het ook niet, immers de Tamiya regelaar begint te piepen als er een verkeerde aansluiting tot stand is gekomen.
volgende stap een andere servo proberen. nog geen verbetering.
De auto rijdt wel en stuurt ook maar in neutraal stand zowel op een plateau als op de grond gaat de servo vreselijk te keer.
Een andere accu geprobeerd( volle) voltage zender gechekt 10.5 volt.Hetzelfde resultaat.
alles los gemaakt de tweede ontvanger gebruikt nog steeds hetzelfde probleem.
volgende stap.Een andere regelaar ? ik heb nog een lrp regelaar. Het probleem is opgelost.
maar ja ik wil de tamiya regelaar gaan gebruiken voor de M-auto wedstrijden.
zou de reglaar dan stuk zijn? vreemd heeft het altijd perfect gedaan met de synthesizer ontvanger.
De volgende configuratie zit nu in de auto en veroorzaakt een trillende servo.
Ko propo ex 5 zender + ontvanger + analoge servo met servo saver+ tamiya teu 101 bk + motor( met ontstorings condensators)
heeft iemand zo´n zelfde probleem gehad of wee iemand een oplossing
ik hoor het graag