trimprobleem MX12

• Topicstarter Topicstarter mobius
  • Startdatum Startdatum
M

mobius

Guest
Ik heb pas men eerst testvlucht gedaan met men zoomzoom maar blijkt dat ik men hoogteroer niet kan trimmen met men MX12. De servo werkt perfect en de andere trims ook maar men rudder wil dus niet op de digitale trim reageren. Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Grtz,

Marc

Sorry had het dus over het hoogteroer. Als ik de servo's van plaats verander gaat de bewuste trim nog steeds niet. Met de stick werkt hij dus wel..

Ff samenvatten, de trimknop zelf werkt wel op ander toestel. De servo zelf werkt ook op trim als hij bvb op een andere stick mode zit..

Dus je edge 540 werkt helemaal goed. Als je nu je zoomzoom test onder het edge model van je zender, werkt dan die trim van je hoogteroer nog steeds niet?

Heb het getest en onder de edge instellingen werkt hij wel correct. Heb dan maar de naam edge in zoomzoom veranderd.. :wink:
Nu enkel even uitpluizen vanwaar het probleem

Aha ben eruit, stick mode stond verkeerd..

Thanx 4 helping me out guys :D

Ik begrijp dan alleen niet waarom de stick wel werkte en de trim niet, maar ja, 't is weer opgelost, dat telt....

Awel dat snap ik ook niet, in de verkeerde mode werkt de stick wel maar de trim niet.. Je zou toch denken dat die in eender welke mode samenhoren?

Back