Truck meeting t'zand NH DATUM 18-10-09

piet weet het gewicht even niet maar de bijde scania's gingen er lachend zonder moeite mee vandoor :mrgreen: zelfs een heuvel test deed de scania niet verblozen :D alleen de semidieplader piepte wat ;)

maar het word wel leuk op de meeteing in het zand da's een ding wat zeker is :-D

voor een truck kant en klaar rijdbaar er zijn er genoeg in de omloop ;)

Ja dat weet ik, maar ik ben geen VOLVO man.
Wil graag op Tamiya schaal gaan bouwen, Wedico is te duur.
Dus ben op zoek naar een Scania bakwagen of Scania 6x4.
Staat er een op mp voor 400 euro, voor dat geld heb je een nieuwe in Hong Kong met MFC-01 excl verzenden. (stellamodels)

Dus wacht even op een auto met een eerlijke prijs
of bestel in honkietong over 3 weken.

gr

erg leuk dit alleen jammer dat ik er niet bij kan wezen..
Door omstandigheden ben ik eerder thuis gekomen en ben dus ook voor die tijd weer weg.. Terwijl ik eigenlijk pas eind september thuis had moeten komen..
naja.. volgende keer beter :D
veel plezier daar iig..

Marvintjeehh,

Tja de mijne komt ook ui honkitonki land maar let wel op dat er soms twee tot drie weken over heen gaan ivm het leuke duane gedoe + inklarings kosten en duane kosten kunnen er ook nog over heen komen !!t's niet veel maar hou daar wel rekening mee en de scania die op mp staat is inderdaad te duur tov het spul uit hongkong :rolleyes: ( de volvo 4 asser die op mp staat is trouwens niet te duur ;))

En voor het evenement het word gezellig en een hoop rijdende trucks en aanverwante machine's :D

Grt Ivar

Ja dat weet ik, maar ik ben geen VOLVO man.
Wil graag op Tamiya schaal gaan bouwen, Wedico is te duur.
Dus ben op zoek naar een Scania bakwagen of Scania 6x4.
Staat er een op mp voor 400 euro, voor dat geld heb je een nieuwe in Hong Kong met MFC-01 excl verzenden. (stellamodels)

Dus wacht even op een auto met een eerlijke prijs
of bestel in honkietong over 3 weken.

gr

Hobbydirekt Modellbau
Modellbau Berlinski Dortmund - Erleben Sie Modellbau und Autorennbahnen pur...
Modellbau Seidel - Startseite

Hallo Ivar,

Hmmm, 7 stenen op de laadvloer + 1 steen op het zwanenhals voor de koppelschoteldruk.
Mooie zware lading, maar wat wegen de stenen per stuk ???

ik zou het zo niet weten hoe zwaar die stenen zijn maar mijn scania ging wel diep in de veren van achter.!!!! of te wel het chassis lag op de achteas!!!! hhahhahaha

iets te zwaar voor een een 4x2!!!

maar de 6x4 kon he beter an!!!

zijn er voldoende lease-trailers voor handen op de meeting?
ik neem wel 3 trucks mee waarvan 2 trekkers, maar heb maar 1 flatbed-trailer... tegen betaling van koek voor bij de koffie?? zou ik er wel 1 of meerdere willen leasen :p

op wat voor manier word er eigenlijk een parcour uitgelegd? en komt er nog een advertentie in een plaatselijk liegertje?

ik heb er zin in!

Het parcour moet nog worden uitgetekent worden.Wel gaan we rekening houden met de 'grote' jongens onder ons met een grotere draaicirkel.
Het parcour wordt denk ik wel uitgelegt op dezelfde manier als in Oudega.
Mocht er in de toekomst meer interresse zijn in meetings,kunnen we misschien overgaan op houten platen met een wegbelijning erop.
Maar dat is allemaal toekomst muziek.

Wat trailers betreft:Ik neem aan dat we onderling wel met elkaars trailers kunnen rijden.Maar dat zien we wel terplekke.
dikke groet Marcel.

hoi chris.
hoe laat wil je 18 okt.van start gaan.
Het is de bedoeling dat wij meebrengen scania lzv.container tranport,
daf motorwagen met wipkar.man met schuifoplegger en dieplader.
als ik plaats over heb ook de knight hauler.
vr.gr.adrie

hoi chris.
hoe laat wil je 18 okt.van start gaan.
Het is de bedoeling dat wij meebrengen scania lzv.container tranport,
daf motorwagen met wipkar.man met schuifoplegger en dieplader.
als ik plaats over heb ook de knight hauler.
vr.gr.adrie

ja das wel een goeie!!!

voor de helpers rond een uurtje of 8 sochtens

voor de rijders vanaf een uurtje of 10 of iets eerder/later mag nartuurlijk ook.

Handje helpen.nl

Hallo truckers,

Ik heb op zaterdag late dienst. Ik weet dus niet hoe laat ik er zal zijn. Doe mijn best om er zo vroeg mogelijk bij te zijn.

uiteraad kan deze helpende hand zaterdag middag al helpen ,moet s'ochens dienst draaien maar s'middags kan ik helpen ;)

Dus zeg maar hoe laat :mrgreen:

uiteraad kan deze helpende hand zaterdag middag al helpen ,moet s'ochens dienst draaien maar s'middags kan ik helpen ;)

Dus zeg maar hoe laat :mrgreen:

in de schuur word nog gewerkt tot een uur of 5 maar als je eerder wilt komen is ook goed hoor ik ben daar deheledag!!!

mag je miss wel aan iets groters sleutelen dan aan de Puma van me meissie!!! hahahahaha

jaja ach ieder z'n vak :rolleyes: maar ik zie het tegen die tijd wel , is afhankelijk hoe laat we zelf gereed zijn ;)

wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd :mrgreen:

Back