Truck meeting t'zand NH DATUM 18-10-09

wellicht moeten we maar een knijper-bord maken (wel bekend denk ik) voor het kanalen-overzicht

er is nu al (onder voorbehoud) een grote groep mensen in de voor aankondiging!

Ik heb voor de meeting in Oudega ook een knijperbord gebruikt. Dat werkt perfect.
Die neem ik ook mee naar "t Zand.

Aardig wat mensen die wel willen komen, lijkt erop !!!

Sjon

Zo, ik zie dat er meerdere Asfalt-Rockers op komen dagen. Lijkt wel een reunie.
Adrie voor jouw is het wel een rot eind rijden.

als het uitkomt en ik de truck rijdend heb *hoop hem voor 4 oktober* rijdend te hebben kom ik ook.

1 Scania
1 Audi Verkeersregelaar

Noord holland

Hallo Truckers,

Ik denk dat er een misverstand is opgetreden hoor. Ik heb totaal geen moeite om een stukje te rijden om onze mooie hobby tot uiting te brengen hoor. Het gaat er hoodzakelijk om dat ik ploegendienst loop en dus vrij moet nemen. Dat gaat soms niet zo makkelijk. Daarom wil ik wel graag zo spoedig mogelijk de datum weten.

Groetjes,
Ton...

Oke, dan ben ik er ook. Ben vrij op die datum.
40Mhz kanaal 86 voor alle voertuigen die ik meeneem.

wordt bijna een asfalt rocker meeting :P

ton, adrie, jordi, mezelf

ik plaats hem in de agenda zover ik weet heb ik dan weer vakantie dus komt wel goed ;). nu nog 1 week te gaan. maandje werken weer 3 weken vakantie :) zucht leven :P

wordt bijna een asfalt rocker meeting :P

ton, adrie, jordi, mezelf

ik plaats hem in de agenda zover ik weet heb ik dan weer vakantie dus komt wel goed ;). nu nog 1 week te gaan. maandje werken weer 3 weken vakantie :) zucht leven :P

baas boven baas!!!!

enne ik hb dit jaar al 10 weken vakantie gehad en heb er nog iets van 2 weken staan!!!!

mare je bent van harte welkom en ik zet je der alvast bij

uhm geniet nu van mijn eerste vakantie van dit jaar.

in oktober de 2de keer vakantie.

heb ik er 6 gehad en heb ik nog 2,5 week staan.

dus tsja baas boven baas :P...

Back