truckmeeting 't Zand (vervolg topic)

Meester

Hoi Marcel

Even dimmen he.De meester van de Volvo komt natuurlijk wel uit het oosten van ons land
(piet dus).Mijn favoriete sport is wielrennen en daar worden de bergen in 4 categorieen verdeeld 4e,3e,2e en de eerste plus de buitencategorie.
Waar jullie mij in willen delen is prima maar Piet verdiend het om in de buitencategorie ingedeeld te worden.Zo ere wie ere toekomt.Nu hoop ik wel dat hij niet naast zijn schoenen of
klompen gaat lopen hahahaha.

Mvg Opa Wil

P.S Piet mijn pet ligt nog steeds op de grond.

Hoi Marcel

Even dimmen he.De meester van de Volvo komt natuurlijk wel uit het oosten van ons land
(piet dus).Mijn favoriete sport is wielrennen en daar worden de bergen in 4 categorieen verdeeld 4e,3e,2e en de eerste plus de buitencategorie.
Waar jullie mij in willen delen is prima maar Piet verdiend het om in de buitencategorie ingedeeld te worden.Zo ere wie ere toekomt.Nu hoop ik wel dat hij niet naast zijn schoenen of
klompen gaat lopen hahahaha.

Mvg Opa Wil

P.S Piet mijn pet ligt nog steeds op de grond.

kijk dat vind ik nu grappig.
2 zeer goede bouwers en miere neukers (te precies) die mekaar de hemel in prijzen. maar van zichzelf zeggen dat ze minder goed zijn.

jullie zijn allebij gewoon meester bouwers.

het is elke keer ee genot om tekijken wat jullie weer gemaakt hebben.

en nu idd niet naast de schoenen gaa lopen!!

hoi hoi
ik wil ook komen met een truck een scania met een flut trailer mag goed hij is leuk rij met kanaaltje 6
oja superstock= willem
meschien neem ik mijn broertje mee die heeft ook een scania maar waar die mee rijdt weet ik niet volgens mij staat die al een jaar of 10 op de plank
groeten willem

hoi hoi
ik wil ook komen met een truck een scania met een flut trailer mag goed hij is leuk rij met kanaaltje 6
oja superstock= willem
meschien neem ik mijn broertje mee die heeft ook een scania maar waar die mee rijdt weet ik niet volgens mij staat die al een jaar of 10 op de plank
groeten willem

heey willem

je bent van harte welkom!!

en een scania al 10jaar op de plank?? is het een wedico of robbe?

greets Chris

hoi cris
mooi dat ik mag komen doe ik nog iets anders in die hut in plaats van truckbanden brengen ha ha (euromaster)
de scania die ik mee neem is een tamiya die van mijn broertje weet ik niet is wel iets groter en heeft en versnelings bak hij heeft er ook een trailer bij maar wat voor merk weet ik niet .
groeten willem

hoi cris
mooi dat ik mag komen doe ik nog iets anders in die hut in plaats van truckbanden brengen ha ha (euromaster)
de scania die ik mee neem is een tamiya die van mijn broertje weet ik niet is wel iets groter en heeft en versnelings bak hij heeft er ook een trailer bij maar wat voor merk weet ik niet .
groeten willem

kom jij bij me oom banden brengen???

dus vergeet jij wel eens die oude banden mee tenemen!!!! hahahahaha

leuk man gezellig

Hallo heren organisatoren

Is het bij uw beiden al bekend welk kanaal er nog vrij is.Ikzelf heb 1 paar kristallen op kanaal 85.Maar voor deze heuglijke dag ben ik best bereid om nog 1 of twee paar bij te kopen.Wil ik wel even van u vernemen of en welk kanaal er nog vrij is.Ik zou het namelijk dolletjes vinden om op die dag ook even te kunnen sturen.

Zo genoeg onzin jongens.Jullie begrijpen mij natuurlijk wel.
Welk kanaal is nog vrij of het minst gebruikt.

Mvg Opa Wil
arm1948
Wil Kats
Ouwe

hallo wil.
bij kopen van kristallen heeft geen enkele zin.Met zoveel mensen zijn er geen vrij kanalen en zal men op toer beurt moeten rijden,daarom is er een knijperbord,en wordt verwacht dat een ieder zich aan de hem toe bedeelde tijd en kanaal houdt
vr.gr.adrie

van mijn kant (subie prins) ook een update wat btrft ferquensie ik heb bijde trucks op 2,4 ghz (voordeel dat deze minder storings gevoelig zijn) , opawil ik heb anders nog wel een setje die op de dag gebruikt mag worden da's kanaal 83 40 mhz.

en er zal inderaad om toe beurt worden gereden :mrgreen: anders slaan er wel een paar op hol :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hoi Adrie

Ja dat weet ik wel maar als er 10 man zijn met kanaal 85 dan staan er 9 aan de kant.Dus als ik weet welk kanaal het minst gebruikt wordt kan ik dat paar kopen.Zo kun je zoveel mogelijk auto's tegelijk laten rijden.En de centen heb ik er wel voor over.Het is niet voor niets de "maiden trip"van de VOLVO

Mvg Opa Wil

hallo wil.
ik rij op 51 90 83 deze kan ik nog wisselen,maar ik rij ook op 85 deze kan ik niet wisselen.als reserve heb ik nog 50 56 82 84
vr.gr.adrie

Laatst bewerkt:
Kanaal 86 is bezet.

Hallo truckers,

Ik had het al eerder doorgegeven maar ik rij op kanaal 86. Heb 2 trucks en 1 tank en alles rijd op kanaal 86. Wat ik meeneem weet ik nog niet. 1 truck met oplegger is oke. De 2de truck is nog niet toonbaar (misschien 18 oktober wel) De leopard neem ik misschien ook wel mee.

Hoe zit het eigenlijk met de inwendige mens! Is er koffie aanwezig of moet men een thermos meenemen! En is er een snackbar in de buurt of kan men beter zelf het e.e.a. meenemen.

Met vriendelijke groet..........

Er zijn nog geen echte regels voor bij deze dag.Ik denk dat we het met elkaar even moeten en ook elkaar even in de gaten houden met welk kanaal we gaan rijden.

Sjon neemt de knijperstok mee.Op de knijpers staan de frequenties op.
We moeten met z'n allen wel de knijperstok in de gaten houden.Als er een knijper vanaf is,dan kan er op dat kanaal niet worden gereden.
Is iemand klaar met rijden,dan graag de knijper terug op de stok.

Dit klinkt misschien erg overdreven,maar in Oudega ging de Brink's wagen er als een speer vandoor,omdat iemand toch op 'mijn' kanaal reed zonder knijper,terwijl ik de knijper op de zender had zitten.
Schade heb ik niet echt op gelopen,maar het had erger gekund.

Kortom,de knijperstok is een belangrijk onderdeel voor een heugelijke dag.En we zullen het met elkaar even moeten oplossen.

De inwendige mens:
Daar kun je beter bij Chris zijn.Die weet ff beter wat er daar te halen valt.

gr Marcel.

de uitdrukking als iemand klaar is met rijden is erg rekbaar,het lijkt mij beter om iemand rijtijd te geven zoals bv. op een beurs.Daar krijgt men een rijtijd van een half uur.Aangezien men gehouden is aan het aantal kanalen zal men iets moeten doen om een ieder een kans op rijden te geven.
gr.adrie

Dan gaan we het op die manier doen.
Een ieder krijgt een half uur om lekker te kunnen rijden.Menig accu zal dan wel wat lager in z'n vermogen gaan worden.Ligt 'm er aan wat voor functies natuurlijk.

Bij MBVP krijgen we een kwartier.Persoonlijk vindt ik dat ff aan de krappe kant.
Laten we het houden op een half uurtje rijden per persoon.

Ik zal voor de zekerheid even een A4 maken met dingen waar we op moeten letten.
Dit om eventuele treurige gezichten te voorkomen.

Eind volgende week zal ik de naambordjes maken en het A4tje.

gr Marcel.

Wat mij ook leuk lijkt,is dat we een groepsfoto maken van iedereen die met een truck,tank,camper of wat al niet meer komt.

ideetje????????????
gr Marcel.

Back