Trucks pieter en adrie

hallo op verzoek van piet wil ik even een galerij maken van onze trucks.
er zijn er al van jullie die ze kennen van woubrugge of van 't zand.

GetAttachment.jpg

deze volvo hebben we overgenomen van bertus. kennen we van het forum als bvbh.

P2230028.jpg

de knight hauler hebben we als eerste gekocht van de 60 die tamiya als eerste uitbracht. vandaar NO:1 op het dak.

P2230048.jpg

de king hauler was de aller eerste truck die we bouwde.

P2230032.jpg

deze scaniacabine is afkomstig van EBH. verder hebben we deze truch compleet zelf gebouwd.

p1010076.jpg

deze sleeptruck is eigelijk eentje die nog niet helemaal af is. ook deze is zelf helemaal gemaakt.

P2230030.jpg

deze M.A.N cabine is afkomstig van muller deze truck staat voor een schuifoplegger die uitgeschoven 2,5 mtr is en drieassig gestuurd is.

P2230027.jpg

de globeliner is eigelijk een truck die heel standaard is.

P2230041.jpg

de daf cabine is afkomstig van iemand uit duitsland. deze combi staat volledig op volume banden van verkerk.

DSC00062.jpg

met deze torpedo zijn we nog mee bezig

dan zijn we nu bezig met een scania longliner te maken.

verder hebben we nog een dieplader van carson, een kipper van klaas zuidersma, een LZV voor achter de groene scania, een drieassige koeltrailer die om te bouwen is naar een container trailer, twee flat-bad trailers van tamiya, een drieassige aanhanger voor de volvo en nog een aanhanger van achter de groene scania containertruck.

er zijn in het verladen ook nog een mack r700 gemaakt en een mercedes bakwagen.

zo dit zijn al onze auto's.

Hallo Adrie en Pieter,

Nou dat ziet er Super uit hoor, echt mooi gebouwde modellen.

Hier zien we dus een vorm van modelbouw, wat geheel met de hand is gemaakt en zo zie je dat je dan ook hele mooie vrachtauto's kan bouwen en het niet speciaal noodzakelijk om allelei machines te hebben om modelbouw te bedrijven.

Hallo,

Ik kan ook zeggen dat de trucks van Adrie en Pieter er goed uit zien. Heb ze ook vaak van dichtbij kunnen zien. Zelf ben ik gestopt met knutselen want dat draaid iedere keer op een teleurstelling uit. Hou het wel bij fabrieks modellen.

hey ton was dat nou...???

je mercedes zag er prima uit. Af en toe gewoon eens op de club komen voor hulp he ;).

Denk dat we de mercedes prima draaiend voor je kunnen krijgen hoor. Kan je het gelijk afkijken voor de volgende keer.

hoi adrie en pieter

mooi spul man :p volgens mij hebben jullie ieder truck merk wel onder handen gehad supper

mvg bertus

hallo Schots en Scheef.
We zijn er nog niet aan toegekomen,te veel andere projecten.Ook is de wagen een tijdje op
reis geweest,Wenen,Friedrichshafen en Bremen.
vr.gr.adrie en pieter

Het zijn super modellen die op prachtige foto's staan ,
perfekt op maat zou ik zeggen , een betere internet verbinding helpt ook wel eens :)

Adrie ik zie jullie wel in Goes kunnen we wat bij praten over ons Belgen hihihihi
Cheeta zet maar de koffie klaar hahahahaa

Back