heb ik gedaan maar het zijn bouwpakttenals ik jou was kijk anders naar een Ansmann Truggy op Conrad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb ik gedaan maar het zijn bouwpakttenals ik jou was kijk anders naar een Ansmann Truggy op Conrad.
ik snap het volkomenja klopt
anders moet je echt tweedehans gaan kijken wat zo schiet je ook niks op
sorry hoor
heb ik gedaan maar het zijn bouwpaktten
de 13 turns is er niet met 60a vers maar waar me is 13 brusheless teverg met brushedIk zou gaan voor de 13.5 turns versie met de 60A V2 regelaar
9 turns is erg veel.
de 13 turns is er niet met 60a vers maar waar me is 13 brusheless teverg met brushed
Nee ik heb ook gezegd 13.5 turns met een 60 A regelaar.
die is meer dan 100 euro dus in die ansmann komt een 9t
het word een ansmann macnumezrun 60a 13.5t op eBay. Producten tegen lage prijzen op eBay.nl
1 minuutje op ebay kijken en hij kost 70
deze erbij:
ANSMANN MAD RAT 2WD BUGGY BEARING KIT - eBay Other Parts Accessories, Car Parts Accessories, Cars, Radio-Controlled, Toys Games. (Eindtijd 17-mrt-10 02:30:30 CET)
en deze
:Ansmann Racing Mad Rat - Kit - eBay, Cars Battery Operated, Cars, Radio-Controlled, Toys Games. (Eindtijd 28-mrt-10 09:49:13 CEST)
prijs: 70+10+65=145
dit is dus inclusief verzenden!!
dan heb je alleen nog een zender nodig. er worden vaak traxxas zenders aangeboden voor +- 20
denk ik wel want in de catalogus van annsmann staat tungign delen mad rad/macnum maar ik vind een stadiumtruck mooierdat is dan dezelfde auto maar dan in stadium truck uitvoering toch?