Truggy of Buggy

Truggy

Ben effe wezen kijken bij de offroad baan, en heb toch lekker een Kyosho inferno st us sports gekocht.
Want de 1:8 buggy's moesten gas terug nemen aan het einde van het rechte stuk anders sloegen ze overdekop.
Er reed ook een truggy rond bestuurd door een 5 jarige coereur!! en die kon veel harder over de hobbels.:cool:

Laatst bewerkt:
Zal dat ook niet voor een groot deel aan de coureurs liggen ?

Uiteraard is het jouw keuze en hoop ook dat je er blij mee bent maar een dergelijk vergelijk bij een club waar eigenlijk op dat moment hobbyïsten rijden gaat niet op. Ja, een truggy is een boodschappenauto vergeleken met een buggy en zal zich veel makkelijker laten rijden, het is maar net waar je een uitdaging in ziet ;)

Ok, bedankt:) Maar het waren wel degelijk zeer goede rijders die met de buggy's reden.
Maar omdat ze toch wat smaller en korter zijn en iets lichter en lager dan een truggy kunnen de 1:8 buggy's simpelweg gewoon niet zo hard over de baan omdat ze gewoon beginnen te stuiteren:new-alien:

Je hebt mij dan ook waarschijnlijk wel zien rijden, ik rijd ook met een truggy. Een Hong Nor X2 CRT (Rood met witte body, ook heb ik even met een Hotbodies D8T gereden, ook een rood met witte body), mijn voorkeur gaat idd ook uit naar truggy, rijd ook wel eens buggy maar vind dit iets minder leuk. Truggy is inderdaad makkelijker, maar buggy kan zeker zo hard of zelfs sneller gaan als een truggy.

Mijn mening is wel dat truggy inderdaad leuker en makkelijker te rijden is bij de Raco.

Ik heb op Raco zowel met mijn buggy als truggy gereden , ik vind deze baan beter geschikt voor een truggy. De buggy gaat ook wel maar door de hogere bodemspeling is de truggy toch een stuk beter te sturen op deze baan.

Je hebt mij dan ook waarschijnlijk wel zien rijden, ik rijd ook met een truggy. Een Hong Nor X2 CRT (Rood met witte body, ook heb ik even met een Hotbodies D8T gereden, ook een rood met witte body), mijn voorkeur gaat idd ook uit naar truggy, rijd ook wel eens buggy maar vind dit iets minder leuk. Truggy is inderdaad makkelijker, maar buggy kan zeker zo hard of zelfs sneller gaan als een truggy.

Mijn mening is wel dat truggy inderdaad leuker en makkelijker te rijden is bij de Raco.

Ja, klopt heb jou ook zien rijden..aangenaam ben Jan:)

Foto's Inferno st

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey top man! Eindelijk binnen! Heb je er al mee gereden? Hoe bevalt hij? Ben blij dat je het advies toch ten harte hebt genomen en voor een Truggy bent gegaan, je gaat er geen spijt van krijgen ;). Ik verwacht dan ook wel een filmpje van jou op de baan he ;).

Daaaag!

Heb zaterdag de eerste 1.5liter bij raco gereden. Het was effe lastig met de nieuwe motor maar ik had gelukkig hulp:thumbsup:. Ik heb niet zo'n ervaring op de baan maar het ging aardig, hij plakt op de baan:) is wel effe wat anders dan 1:10!
+ zeer goeie zender
+ zeer stevig
- te zwakke stuurservo

Van wc eend zegt wceend TOP auto ZEKER voor dat geld:D

Tipje; hou de GXR-28 motor goed in de gaten qua temps, hij wil nog wel eens wat heet worden. Goed inrijden en niet te scherp zetten.

Wil je deze auto 100% verbeteren dan begin je met een goed snelle stuurservo erin, bijvoorbeeld een Savox van 12 of 20 kg.

ervaring inferno truggy

Ben aan het crossen en oppeens vliegt de dogbone eruit van de achterkant de achterdraagarm is beschadigd door de dogbone.
Er zit veelste veel speling op die dingen,:zon:dus heb ik er stukjes sileconebrandstofslang tussen gedaan.
Nu is er prima mee te rijden en heb er geen last meer van gehad:D
Die gxr-28 motor is toppie hij loopt als een trein

Back