TT-01 en TT-01E

Hallo,
Toen ik op het internet wat hopups wou gaan kopen voor mijn TT-01 zag ik een paar leuke, maar die waren voor de TT-01E. Mijn vraag is, kunnen die op mijn gewone TT-01?

Mvg,
Christiaan

Christiaan ik heb geen antwoord op je vraag.

Maar @BCS:
Sorry, voor mijn opmerking maar de RCdiscounter is gewoon duur maak, maar eens het vergelijk met RCmart.com. Deze heeft de prijzen in dollars al stukken lager en dan kun je deze momenteel nog eens delen door 1,34!!
En de verzendkosten zijn ook niet echt hoog.

ja tot aan de douane , maar daar telt niemand op

alleen maar blindstaren op buitenlandse prijzen :mad::mad:

Ja , daarom staat mijn pakket vanuit HongKong al een week vast bij de douane !!

Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
Nu een antwoord op de vraag:
Het ligt aan het onderdeel. Sommige onderdelen zijn speciaal voor het TT-01E chassis, maar veel andere onderdelen passen wel. Als je ff post om welke onderdelen het gaat kunnen we je waarschijnlijk wel helpen. Of kijk hier eens: http://www.tamiya.com/english/rc/rcmanual/tt01.pdf Op de laatste pagina kan je zien welke onderdelen op het TT-01 chassis passen. Als de onderdeelnummers overeenkomen met die in de handleiding past het.

Mvg,
Diederik

maximum motor in TT-01 zonder weggedrag te verpesten

heeft iemand ervaring met wat je maximaal voor (brushless) motortje je in een TT-01 kan stoppen zonder dat je em niet meer goed kan besturen?

Kogellagers, aluminium cardanas, aluminium motor mount en een oliegevulde shocks. Dan heb je op zich een erg leuke auto, maar voor het geld van een TT-01 + deze hop-ups heb je al een TA-05 die beter is. Maximaal voor een TT-01 : Rond de 9 à 10t. 9.5 ofzo zal op een TT-01 hard zat gaan.Meer zou ik je niet aanraden.

Bon chance..

Kogellagers, aluminium cardanas, aluminium motor mount en een oliegevulde shocks. Dan heb je op zich een erg leuke auto, maar voor het geld van een TT-01 + deze hop-ups heb je al een TA-05 die beter is. Maximaal voor een TT-01 : Rond de 9 à 10t. 9.5 ofzo zal op een TT-01 hard zat gaan.Meer zou ik je niet aanraden.

Bon chance..
dankje voor je reactie, de genoemde onderdelen heb ik er al allemaal op zitten, alleen zou ik nu wat sneller willen, heb laatst al een snellere accu aangeschaf (6 cells 3600 van corally). misschien tips over een goed merk voor een motor of welke motor (+regelaar, als het nodig is) ?

dankje voor je reactie, de genoemde onderdelen heb ik er al allemaal op zitten, alleen zou ik nu wat sneller willen, heb laatst al een snellere accu aangeschaf (6 cells 3600 van corally). misschien tips over een goed merk voor een motor of welke motor (+regelaar, als het nodig is) ?

Ezrun setje. Ik heb ook een TT-01E en heb er een 9T Ezrun setje in. Dat gaat eigenlijk al iets te hard als je hem echt onder controle wilt houden. Je kan dan misschien beter voor 12T gaan ofzo.

Maarten,

Dat is een leuk setje alleen is Pkracing met de EZruns te duur.
Dit is het zelfde setje alleen voor de 1/2 van het geld:

3 in1 Combo eZRun Brushless Motor 9T@4300KV 35A ESC bei eBay.de: Autos (endet 08.07.09 19:26:00 MESZ)

of deze met programmeer kaart:

eZRun Brushless Motor+35A ESC+LED Program card 9T COMBO bei eBay.de: Auto (endet 20.07.09 20:00:00 MESZ)

Spullen worden verstuurd vanuit duitsland dus geen problemen met de douane
zoo dat is zeker een stuk goedkoper! bedankt!

Hong Kong is nog goedkoper, en voordat de doemdenkers (veel lullen maar nog nooit in het buitenland besteld) weer komen, tot $150 vrij verkeer dus invoerrechten zul je ook geen last van hebben.

okee en op wat voor site's kan ik dan zulke onderdelen uit hong kong vinden?

Hong Kong is nog goedkoper, en voordat de doemdenkers (veel lullen maar nog nooit in het buitenland besteld) weer komen, tot $150 vrij verkeer dus invoerrechten zul je ook geen last van hebben.

O ja, zie Hoeveel belasting moet ik betalen bij invoer?
Als je de spullen onder de arm mee neemt dan dan is het zelfs een bedrag van 430 euro, maar niet als je de spullen besteld via internet.

Verder vind ik het heel erg knap als jij op dit moment een setje vind onder de 63 euro incl. versturen. Laat de link maar zien aub.

hmm dat zijn nog wel redelijke kosten dan:rolleyes: of niet.. haha, maar het is waarschijnlijk nog steeds goedkoper dan? en ik bedoelde eigenlijk een link waar ze onderdelen verkopen... haha:fadein:

Back